Ga naar inhoud

ip adres

will25

Aanbevolen berichten

hallo,

ik ben lid van meerdere sites en sinds gisteren krijg ik bij sommige dit =Uw ip adres xxxxxxxxxxxxx is niet toegelaten op onze site,en bij andere staat er de site is alleen toegankelijk voor nederlanders en belgen

wat kan dit zijn,ik heb een mail gestuurd naar een van de sites en dit antwoorden ze mij=Waarschijnlijk heeft jouw provider nieuwe ip-nummers aangesproken en moeten deze nog bij andere providers worden toegevoegd.

wat denk u,kan het dit zijn of ligt het aan mijn pc??

willy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welke provider heb je?

We zullen eens kijken welk IP je hebt.

Ga naar start - alle programma's - bureauaccesoires.

Zoek het icoon van het opdrachtprompt en klik er op met de rechter muisknop en kies dan in het lijstje voor uitvoeren als administrator om het opdrachtprompt te openen.

In het opdrachtprompt typ je ipconfig /all > c:\ipconfig.txt en druk enter.

Let op de spatie voor de / en voor en na de >.

C is de schijfletter van de systeemschijf; deze kan je aanpasssen indien de systeemschijf niet de letter C heeft.

Open de verkenner en klik op de C schijf.

Open het bestand ipconfig.txt en plak de inhoud in je volgend bericht of voeg het bestand ipconfig.txt toe aan je volgend bericht.

Hoe je een bijlage toevoegt aan een bericht, kan je lezen in deze handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo,

telkens als ik mijn pc afsluit en later terug opstart heb ik een ander ip adres wat normaal zou

zijn,maar nu komt het als TELENET mij een ander ip adres geeft dat begint met 141.

dan heb ik geen toegang meer op sommige sites,soms sluit ik af om een ander ip te verkrijgen

maar zo lang ze die 141. aanhouden werkt het niet

ben nu gaan kijken op opdrachtprompt en nu is het een dat begint met 78.

ik heb gezien dat je een ander ip zelf kunt aanmaken,maar durf er niet aan te beginnen

en dit zou ook langs opdrachtprompt zijn

willy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je publiek IP adres wordt door je service provider (Telenet hier blijkbaar) toegekend, je hebt daar geen controle over.

In sommige gevallen wordt inderdaad om legale redenenen toegang tot bepaalde sites geweigerd vanaf bepaalde IP's.

Dat je van Telenet een 141.xxx.xxx.xxx adres zou krijgen lijkt me onwaarschijnlijk aangezien deze reeks adressen niet in België wordt gebruikt.

Aangezien het vervalsen van je publiek IP illegaal is kunnen/willen wij als forum hieraan geen medewerking verlenen.

Ik sluit hier dus dit onderwerp af, je kan me altijd een PB sturen als je hierover nog vragen hebt.

MVG

ProMind

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.