Ga naar inhoud

flash & geluid werken niet

LL89

Aanbevolen berichten

Hi,

Ik heb het volgende rare probleem: soms als ik mijn computer opstart werkt flash niet (vanaf ik bijvoorbeeld op een filmpje klik om af te spelen, freezt het tabblad van mijn browser (IE9) en moet ik mijn browser sluiten). Als ik dat heb met flash dan heb ik ook problemen om lokale mediabestanden (avi, mp4,...) af te spelen (player opent niet of er is geen geluid, VLC, Windows Media player,...).

Geen idee als Flash invloed kan hebben op die andere mediaplayers of als het een ander probleem is dan flash....

Ik heb reeds de nieuwste versie van flash, hardwareversnelling van Flash uitgeschakeld, internetinstellingen van IE laten resetten, nieuwste driver grafische kaart,... Maar dat helpt allemaal niet.

Als ik mijn computer herstart werkt alles meestal weer normaal (ongveer 1 op 3 keer dat ik mijn pc opstart heb ik bovenstaand problemen).

Iemand enig idee wat dit kan zijn? Alvast bedankt!

Windows 7 (64bit)

Flash 11.1.102.63

Internet Explorer 9

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb net eens Flash volledig verwijderd (met de uninstal-tool van Adobe). Als ik nu films op mijn eigen PC afspelen (.avi met Flash) heb ik nog steeds geen geluid. Daarna heb ik Flash weer geïnstalleerd maar de problemen bijven hetzelfde. Dus het probleem is waarschijnelijk iets anders dan gewoon Flash...

Ik merk ook, als ik bovenstaande heb en ik wil mijn PC afsluiten. Krijg ik steeds een venster die vraagt als ik het afsluiten van Explorer wil forceren...

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.