Ga naar inhoud

vindbaar maken van een facebook pagina

jupi

Aanbevolen berichten

Hallo,

wij van DVC Heilig Hart hebben pas een facebook pagina gemaakt om ons als nonprofit te profileren. Nu is er via een andere weg ook al een pagina(buiten onze wil om) die ons als bedrijf toont. Via onze website www.dvcheilighart.be wil ik een vind ik leuk knop aanmaken om de bezoekrs naar de juiste pagina te leiden. Dit stukje lukt me al.

Nu heben we het probleem dat indien een passant op facebook DVC intikt hij terecht komt op die "verkeerde" bedrijfspagina.

Weet er iemand hoe we dit kunnen manipuleren en zorgen dat de gewone passant via de zoekmachine in facebook wel eerst onze nonprofit pagina ziet en niet de bedrijfspagina.

Zelf denk ik aan het toevoegen van bepaald meta aan mijn webpagina, maar concreet weet ik niet of dit wel helpt.

Weet iemand meer over de manipulatie van die zoekmachine, of iets anders dat kan helpen?

Dank bij voorbaat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelf stuurde ik al een mail naar facebook developpers en kreeg gewoon het antwoord dat ze mijn bug hadden gelezen maar nooit antwoordden op persoonlijke vragen.

Nu ik wil het niet echt manipulieren, maar nu vind men onze painga niet.

Iemand enig idee?

In elk geval bedankt voor de reactie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.