Ga naar inhoud

Pdf document toevoegen aan word bestand en opdelen van word document


Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik had 2 vraagjes ivm word:

*Is het mogelijk om een volledig Pdf document aan een word document toe te voegen (als niet geconverteerde tekst, dus met afbeeldingen enzo erbij). Of moet ik dan manueel al de bladzijden afzonderlijk via een momentopname kopiëren en plakken?

* Is het verder ook mogelijk 1 groot worddocument op te delen in deeldoucmenten (die automatisch toegevoegd worden aan het groot hoofddocument), zodat ik niet steeds in het hoofddocument hoef te werken (wat super groot is en veel figuren bevat).

Bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Gast alifke

Welke versie van Word gebruik je?

In Microsoft Office Word 2007 kan je een pdf-document toevoegen door onder het tabblad Invoegen op Object te klikken.

Hier kan je uw PDF document selecteren en invoegen. Je kan het document dan niet meer bewerken.

Veel succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.