Ga naar inhoud

[OPGELOST] Dreamweaver-behavior


clara-leen

Aanbevolen berichten

Bij het willen openen van Show Pop-up menu in de rubriek Behavior onder Dreamweaver 8.0.2. krijg ik de melding:

While executing inspectbehavior in Show Pop-up Menu.htm, the following java script error(s) occured.

At line 492 of file "C:/Program Files/macromedia/Dreamweaver 8/Configuration/Behavior/Actions/Show Pop-up Menu.js"

Type Error: T.update is not a fonction

// Add extra targets to targetList (lijn 491 en 492 geeft deze tekst weer)

T.update("addTargets");

Ik kan geen link via dit Pop-up menu meer toevoegen aan de andere.

Ik weet niet dat ik een legale versie van Dreamweaver gebruik. De update van 8 naar versie 8.0.2 via de website van Macromedia werkte wel.

Graag een oplossing....:rofl:

Link naar reactie
Delen op andere sites

nope u heeft een illegale copy of download van ergens en na die update is macromedia wat nu van adobe is op legaliteit gaan checken en u een aantal functies ontnomen, herinstalleren van de vorige versie zal de enige oplossing zijn. ikzelf werk ook nog af en toe met dreamweaver, versie CS3, en bij problemen heb ik altijd responds van die mensen binnen de 24u, maar ja is wel legale versie van 400 Euro en op hun forum staat letterlijk uw probleem omschreven en beantwoord zoals hierboven vermeld door de support van dreamweaver.

Link naar reactie
Delen op andere sites

nope u heeft een illegale copy of download van ergens en na die update is macromedia wat nu van adobe is op legaliteit gaan checken en u een aantal functies ontnomen, herinstalleren van de vorige versie zal de enige oplossing zijn. ikzelf werk ook nog af en toe met dreamweaver, versie CS3, en bij problemen heb ik altijd responds van die mensen binnen de 24u, maar ja is wel legale versie van 400 Euro en op hun forum staat letterlijk uw probleem omschreven en beantwoord zoals hierboven vermeld door de support van dreamweaver.

Geachte

Hartelijk dank voor uw bereidwillig antwoord.

Ik had dit probleem al wel voor de download, vandaar dat ik dit deze uitgevoerd heb, zonder resultaat. Ik zal eens herinstalleren en als de problemen zich daarna nog voordoen mij een legale versie aanschaffen. (kan ik eerst wat sparen...)

Met vriendelijke groeten

Clara-Leen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.