Ga naar inhoud

Krijg héél vaak "This webpage is not available" melding

Hadi

Aanbevolen berichten

• Reacties 39
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Gebruik je soms de Google Cloudprinter in Chrome (of staat die soms ingeschakeld)

Want dan sluit Chrome niet helemaal af & dan krijg je dus de melding van Ccleaner, dat de Google Chrome niet afgesloten is !

Van het probleem dat je sommige pagina niet kunt openen, weet ik dus ook niet !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Asus, ik heb het volgende gemerkt: Als ik in Google zoek op b.v. "Leyda chardonnay" openen zich de hele rits adressen. In de paar eerste, die wellicht gesponsored zijn, doet zich het probleem voor. En dit gebeurt zowel in Chrome, Firefox én Explorer.

Het vreemde is, zojuist gemerkt, dat als ik de link direct intik de site WEL gewoon opent. En dat in alle browsers!!

---------- Post toegevoegd om 10:56 ---------- Vorige post was om 10:52 ----------

Ha Nederbelg, (dat was ik ook ooit)

Ik heb inderdaad kort geleden Cloudprinter geinstalleerd omdat ik dacht met mijn SGS en Tab 10.1 via mijn PC kon printen.

Dat printen is me echter nog nooit gelukt. Zal wel ergens een bug in zitten. Heb ook geen idee of e.e.a. met elkaar te maken heeft. Zou Cloudprinter moeten uitshakelen of dé-installeren? Weet echter niet hoe. Ben benieuwd naar je reactie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt Asus voor deze link.

Toen ik probeerde te printen met Chrome Cloud crashte Chrome, zoals ook Firefox vaak doet als ik van internet (b.v. Tickets Ryanair) wil printen.

Nu kreeg ik ook de melding dat Windows Chrome gesloten had om de computer beter te beschermen.

Met de melding: Preventie van gegevensuitvoering oftewel DEP helpt bij het beveiligen van de computer tegen virussen en andere beveiligingsrisico's.

Verder wordt vermeld dat de processor "uitvoeringsbeveiliging"moet ondersteunen.

Hierin zal wellicht het hele probleem zitten. Mijn PC is van 2005, werkt verder super.

Als ik ga naar systeemeigenschappen-geavanceerd- prestaties-instellingen- Preventie van gegevensuitvoeringen (DEP), zie ik een ROOD -min-teken en kan alleen DEP inschakelen voor kritieke windows-programma's óf Dep voor álle programma's inschakelen. Hij staat op de eerste maar werkt denkik, gezien het rode verbodbord blijkbaar niet!!

Kan DEP niet hélemaal worden verwijderd? Op moet ik mijn processor updaten? En hoe dan wel?

DENK DAT ALLE PROBLEMEN HIERMEE TE MAKEN HEBBEN. Graag jullie advies.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Windowstoets + R

Typ in het tekstveld van Uitvoeren: sysdm.cpl

Druk op Enter

Open het tabblad Geavanceerd

Klik onder Prestaties op de knop Instellingen

Open het tabblad Preventie van gegevensuitvoering (DEP)

Vink DEP voor alle programma's en services inschakelen, behalve voor de hieronder geselecteerde aan

Klik nu op de knop Toevoegen

Klik in het geopende venster achtereenvolgend op:

Computer -> C: -> Program Files -> Internet Explorer -> iexplore.exe

Je zal nu een waarschuwing krijgen van DEP, en klik op OK

iexplore.exe is nu toegevoegd aan de lijst van uitzonderingen, je kan op dezelfde manier tewerk gaan voor je andere browsers.

Klik nog op Toepassen & OK

Als deze optie niet zou werken dan kan je DEP helemaal uitschakelen:

Open het menu Start, en klik op: Alle programma's -> Bureau-accessoires

Rechtsklik nu op de Opdrachtprompt en kies voor Als administrator uitvoeren

Kopieer het volgende: bcdedit.exe /set {current} nx AlwaysOff

en plak dat in de Opdrachtprompt als volgt:

Rechtsklik op de titelbalk van de Opdrachtprompt en wijs Bewerken aan

Klik vervolgens op Plakken en druk op Enter

Dep is nu volledig uitgeschakeld

Opnieuw inschakelen van DEP doe je zo:

bcdedit.exe /set {current} nx AlwaysOn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Asus, Heb eerst de eerste mogelijkheid geprobeerd. Heb diverse toegevoegd. Kreeg echter GEEN waarschuwing van DEP !

Na opnieuw opstarten geen resultaat.

Toen geprobeerd DEP geheel uit te schakelen. Ik kan echter niet als Administrator inloggen, krijg uitsluitend mezelf te zien. Ook dit werkt dus niet bij mij.

Wat ik nou zo vreemd vind: Als ik meerdere sites in Google aanklik komt de melding : Kan geen contact maken met Googleadservices. Maar zodra ik het internetadres dat op die link staat kopieer en plak in de browser, opent de site probleemloos. Ook opent dezelfde site wél als ik Google in de zoekmachine wijzig naar Bing ??

Snap je het allemaal nog?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.