Ga naar inhoud

Real time antivirusbeveiliging van bitdefender 2011 tijdelijk opheffen ?

Aanbevolen berichten

Beste,

Ik probeer tevergeefs de website Renteopdevoet.be - Hypothecaire leningen vergelijken - hypotheeklening - woonkredieten - schuldsaldoverzekeringen - referte index aan te klikken maar krijg steeds de volgende melding van mijn antivirus BitDefender 2011 : “Deze webpagina is geblokkeerd door de real time antivirusbeveiliging van BitDefender. Deze webpagina die door BitDefender is geblokkeerd, bevat objecten die geïnfecteerd of waarschijnlijk geïnfecteerd waren door een virus. Uw systeem is NIET gedesinfecteerd”. Naar ik verneem is dit nochtans een druk bezochte website.

Voor zover het natuurlijk momenteel gepast zou zijn de real time beveiliging voor deze site tijdelijk op te heffen, kunt u me meedelen hoe ik exact te werk moet gaan ?

Dank bij voorbaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...

Dag Tiago,

Is je probleem opgelost?

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Clarkie,

Je advies was me heel nuttig. Ondertussen heeft de betrokken website anderzijds maatregelen getroffen en wordt ik nu niet meer geblokkeerd door de real time antivirusbeveiliging van BitDefender. Nog een prettige en zonnige 1ste lentedag !

Tiago

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.