Ga naar inhoud

[OPGELOST] geen internet verbinding makken

Gast hot usa cars

Aanbevolen berichten

Gast hot usa cars

hallo, ik ziet met een problemje!

na dat ik heb updates geinstaleerd op vista (home premium)kan ik niet intrnet verbinding meer makken!

zo dan als iemand weet wat zou goed zijn ben ik heel blij om te horen!!

bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast hot usa cars

ik heb geen dradloose internet!

en over updates:waare 10 updates en toen waaner ik wou pc uitschakelen worden alle die 10 updates geinstalierd!en na ik kon niet meer op internet komen!

ik heb van alles geprobierd ook te wissen die updates maar niet gelukt en toen ook waaner ik heb opniuew standard instelingen geinstaliert stan die updates niet meer in dus ik kan je moeijlik vertelen welke updates waren!

maar wat ik raar aan alles vind is dat outlock expres werk goed en msn ik kan openen maar ik kan niet post openen dus alles wat heb te makken met internet doet niet!

ik hoor wel van je maar ben hopeloos en ik weet niet meer wat moet ik doen!!

bedankt!

met vr.gr. ana

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast hot usa cars

ok nu ziet zo!ik heb windows opniuew geset(back up recovery) en doet goed ik heb ook internet en zo alleen nu vraag elke keer dat ik moet mijn acer product registreeren maar dat heb ik all vorige jaar gedan waaner ik heb pc gekocht!

ohw en ik vond raar dat alle gegeven waren op data D en niet op C daar heb ik nooit wat opgeslagen!maar ja wat moet ik doen nou met die vraag elke keer om moj product te regisreren???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast hot usa cars

ok dat heb ik all geprobierd en zegt dat die product nummer is all bekend(geregiestreert)

nou dan zou ik niet straks in toekomst problemen dan mee hebben???

en heel erg bedankt voor jullie help!

met vr.gr. Ana

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.