Ga naar inhoud

met usb stick mijn documenten gekopieerd naar mijn nieuwe laptop

kersensap

Aanbevolen berichten

Geacht forum,

Heb zojuist bovenvermelde ding gedaan. Nu zie ik dat aan de linkerzijkant onder lokale C schijf vanb mijn laptop vermeld staat

"microsoft office click -to-run 2010 (beveiligd) (Q:)""

Als ik hier toch op klik verschijnt een venster met een kruis met vermelding "Q:\ is niet toegankelijk. Toegang geweigerd.

Wat heb ik evt verkeerd gedaan en wat moet ik met deze melding ?

Ook zie ik, dat een wijziging (in documenten)aangebracht via mijn laptop niet 1 op 1 wordt overgenomen in hetzelfde documant op mijn desk top. Die staat trouwens ook opo "Delen" Moet dat delen eruit gehaald worden of moet het zelfs verwijderd worden op de een of de andere ?

Graag uw antwoord.

Kersensap

Link naar reactie
Delen op andere sites

Over click to run hoef je geen zorgen te maken, dat is normaal.

Hier (klik erop) lees je er meer over.

Kan je over onderstaande meer info geven?

Gaat dat over de verplaatste documenten met stick?

Ook zie ik, dat een wijziging (in documenten)aangebracht via mijn laptop niet 1 op 1 wordt overgenomen in hetzelfde documant op mijn desk top.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Over click to run hoef je geen zorgen te maken, dat is normaal.

Hier (klik erop) lees je er meer over.

Kan je over onderstaande meer info geven?

Gaat dat over de verplaatste documenten met stick?

Ja het gaat over de verplaatste doc. met stick. Maar ik denk dat nu op allebei de computers deze documenten staan dit steeds zal optreden. Bijv. werken in een doc. op laptop en zelfde doc. op desktop. Die zullen waarschijnlijk dan niet altijd samen bij zijn?

Ook heb ik nog een vraag : hoe krijg ik het archief van de mails op oude pc (dat is outlook 2007) naar mijn nieuwe Live Mail op de laptop ?

gr. Kersensap

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn veel mogelijkheden om documenten op verschillende PC's te synchroniseren, bekijk onderstaande links maar.

Download Microsoft Windows Live SyncMappen synchroniseren - hintsentips - Clickx

Synchroniseer uw documenten met Allway Sync | Computer Idee

Wat is Google Cloud Connect? - Google Documenten Help

Wat betreft je vraag over Outlook, in deze link lees je er alles over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.