Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hoi,ik had altijd xp prof daarna win 7 32 bit en sinds kort ultimate 64 bitt... maar :dong::dong::dong::dong: ik heb 4 harde schijven in de kast :eviltongue::eviltongue: en gebruiktte altijd LOCATE superhandig en snel.:D:D. tik in wat je zoekt en het staat geserveerd op je scherm..xD..ik ken geen andere vinden locate wordt niet ondersteund door 64 bitt :dong: iemand een optie.....:top: en dan de printscreen ik had :dong::dong::dong: altijd gadwin printscreen en jawel ook deze werkt niet onder 64 bitt:dong:, iemand een optie voor deze problemen er zijn wel gadwin pro `s maar ja da `s lappen... graag freeware, dus .. locate en printscreen zoals gadwin... oudere versie ...:hmmmm::hmmmm: sleur me even erdoor want anders is mijn computertje onbeheersbaar zonder LOCATE :embarassed::dong::hmmmm: ik hoop dat jullie het kunnen vinden ga ik weer google afstruinen:adore::adore: alvast dank jullie wel :-)

Geplaatst:
Hoi han1919,

Locate32 ondersteunt momenteel wel Windows 7 64bit en deze versie kan je hier downloaden.

Waarom gebruik je de printscreen utility van Windows 7 niet?

Misschien dat screenhunter aan je verwachtingen voldoet.

hoi ik heb nu de goede locate ,, scheelt uren zoeken in duizenden mappen :-)

dat pr scr is niets hoor krijg vage shots... waar zit de pr scr van win 7 ultimate dan ?????

iig hartstikke bedankt voor de locate ben er érg blij mee :top::top::top::top::top::top::top::top::top::top:

• 2 weken later...
Geplaatst:

Hoi han1919,

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.