Ga naar inhoud

e-cops


Aanbevolen berichten

Beste, Ik las daar juist een discussie over e-cops. Nu heb ik precies hetzelfde. Mijn computer is totaal geblokkeerd. Ik krijg enkel dat zogenaamde bericht van de politie in het franstalig in beeld.En dat ik dus moet betalen naar u kash ofzo.Ik ben ten einde raad. Heb ook al Kaspersky Rescue Disk geprobeerd. Maar heeft helaas niks uitgehaald. Wat kan ik doen?Alvast bedankt, groeten,Antoine R

Link naar reactie
Delen op andere sites

We zullen eerst eens nagaan of malware of virussen de oorzaak zijn van je probleem.

1. Download HijackThis. (klik er op)

Klik op HijackThis.msi en de download start automatisch na 5 seconden.

Bestand HijackThis.msi opslaan. Daarna kiezen voor "uitvoeren".

Hijackthis wordt nu op je PC geïnstalleerd, een snelkoppeling wordt op je bureaublad geplaatst.

Als je geen netwerkverbinding meer hebt, kan je de download doen met een andere pc en het bestand met een usb stick overbrengen

Als je enkel nog in veilige modus kan werken, moet je de executable (HijackThis.exe) downloaden.

Sla deze op in een nieuwe map op de C schijf (bvb C:\hijackthis) en start hijackthis dan vanaf deze map.

De logjes kan je dan ook in die map terugvinden.


2. Klik op de snelkoppeling om HijackThis te starten. (lees eerst de rode tekst hieronder!)

Klik ofwel op "Do a systemscan and save a logfile", ofwel eerst op "Scan" en dan op "Savelog".

Er opent een kladblokvenster, hou gelijktijdig de CTRL en A-toets ingedrukt, nu is alles geselecteerd. Hou gelijktijdig de CTRL en C-toets ingedrukt, nu is alles gekopieerd. Plak nu het HJT logje in je bericht door CTRL en V-toets.

Krijg je een melding ""For some reason your system denied writing to the Host file ....", klik dan gewoon door op de OK-toets.

Let op : Windows Vista & 7 gebruikers dienen HijackThis als “administrator” uit te voeren via rechtermuisknop “als administrator uitvoeren". Indien dit via de snelkoppeling niet lukt voer je HijackThis als administrator uit in de volgende map : C:\Program Files\Trend Micro\HiJackThis of C:\Program Files (x86)\Trend Micro\HiJackThis. (Bekijk hier de afbeelding ---> Klik hier)


3. Na het plaatsen van je logje wordt dit door een expert (Kape of Kweezie Wabbit) nagekeken en begeleidt hij jou verder door het ganse proces.

Tip!

Wil je in woord en beeld weten hoe je een logje met HijackThis maakt en plaatst op het forum, klik dan HIER.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste,

Bij deze al dank voor je snelle reactie,

Ik ben er nu nog mee bezig. En heb de executable gedownload, en deze op usb gezet.

Eenmaal dat mijn andere computer (die geïnfecteerd is) opgestart is, blokkeert deze.

Ik voel me nu heel dom maar hoe moet ik dit voormekaar krijgen?

Groeten

Antoine R

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik de computer opstart via USB met daarop het executable bestandje. Dan geeft de computer aan; No default or UI configurtion directive found! Via de PC kaspersky schijf, wat ik ook via USB heb gedaan tot nu toe, werkt hij wel. Dan start hij wel op, en heb ik via dat programma wel overal toegang. Via veilige modus heb ik nog niet geprobeerd. Zal ik zo ook meteen even doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na een heel hoop gedoe is het me uiteindelijk gelukt.

Ik heb uiteindelijk toch nog via de normale weg windows kunnen opstarten

en met veel geluk het bestandje kunnen installeren en kunnen uitvoeren.

Dit waarschijnlijk door dat ik de kabel eruit heb gelaten waardoor internet dat rotbeeld niet kon laden

dit was het resultaat;

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.4

Scan saved at 14:25:24, on 11-3-2012

Platform: Windows XP SP3 (WinNT 5.01.2600)

MSIE: Internet Explorer v8.00 (8.00.6001.18702)

Boot mode: Normal

Running processes:

C:\WINDOWS\System32\smss.exe

C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe

C:\WINDOWS\system32\services.exe

C:\WINDOWS\system32\lsass.exe

C:\WINDOWS\system32\svchost.exe

c:\Program Files\Microsoft Security Client\Antimalware\MsMpEng.exe

C:\WINDOWS\System32\svchost.exe

C:\Program Files\WIDCOMM\Bluetooth Software\bin\btwdins.exe

C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe

C:\Program Files\PremierOpinion\pmropn.exe

C:\WINDOWS\Explorer.EXE

C:\Program Files\Common Files\Apple\Mobile Device Support\AppleMobileDeviceService.exe

C:\Program Files\Microsoft\BingBar\BBSvc.EXE

C:\Program Files\Microsoft\BingBar\SeaPort.EXE

C:\Program Files\Bonjour\mDNSResponder.exe

C:\WINDOWS\system32\cisvc.exe

c:\Program Files\Java\jre6\bin\jqs.exe

C:\WINDOWS\System32\svchost.exe

C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe

C:\WINDOWS\System32\svchost.exe

C:\WINDOWS\system32\tcpsvcs.exe

C:\WINDOWS\System32\snmp.exe

C:\WINDOWS\System32\PAStiSvc.exe

C:\WINDOWS\RTHDCPL.EXE

C:\WINDOWS\system32\svchost.exe

C:\WINDOWS\system32\SearchIndexer.exe

C:\Program Files\Microsoft Security Client\msseces.exe

C:\Program Files\Winamp\winampa.exe

C:\Program Files\iTunes\iTunesHelper.exe

C:\WINDOWS\vsnp2std.exe

C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe

C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe

C:\Program Files\Picasa2\PicasaMediaDetector.exe

C:\Program Files\Skype\Phone\Skype.exe

C:\Program Files\WIDCOMM\Bluetooth Software\BTTray.exe

C:\WINDOWS\system32\rundll32.exe

C:\Program Files\OpenOffice.org 3\program\soffice.exe

C:\WINDOWS\explorer.exe

C:\Program Files\OpenOffice.org 3\program\soffice.bin

C:\WINDOWS\system32\notepad.exe

C:\Program Files\Internet Explorer\IEXPLORE.EXE

C:\Program Files\NVIDIA Corporation\Installer2\NVIDIA.Update.0\ComUpdatus.exe

C:\WINDOWS\system32\SearchProtocolHost.exe

C:\Program Files\iPod\bin\iPodService.exe

C:\WINDOWS\system32\wbem\wmiapsrv.exe

C:\WINDOWS\system32\msiexec.exe

C:\Program Files\Trend Micro\HiJackThis\HiJackThis.exe

C:\Program Files\Trend Micro\HiJackThis\HiJackThis.exe

C:\Program Files\Trend Micro\HiJackThis\HiJackThis.exe

C:\WINDOWS\system32\cidaemon.exe

C:\Program Files\Trend Micro\HiJackThis\HiJackThis.exe

C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe

C:\Program Files\Internet Explorer\IEXPLORE.EXE

C:\WINDOWS\system32\msfeedssync.exe

C:\WINDOWS\system32\wuauclt.exe

C:\WINDOWS\system32\wbem\unsecapp.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = Ask.com - International

R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = Hotmail, Messenger, nieuws en entertainment vind je op MSN.nl

R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = Bing

R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = Bing

R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = Hotmail, Messenger, nieuws en entertainment vind je op MSN.nl

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyOverride = *.local

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Koppelingen

O2 - BHO: AcroIEHelperStub - {18DF081C-E8AD-4283-A596-FA578C2EBDC3} - C:\Program Files\Common Files\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelperShim.dll

O2 - BHO: (no name) - {5C255C8A-E604-49b4-9D64-90988571CECB} - (no file)

O2 - BHO: Windows Live Aanmelden - Help - {9030D464-4C02-4ABF-8ECC-5164760863C6} - c:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\Windows Live\WindowsLiveLogin.dll

O2 - BHO: Wincore Mediabar - {c2d64ff7-0ab8-4263-89c9-ea3b0f8f050c} - C:\PROGRA~1\BEARSH~1\MediaBar\Datamngr\ToolBar\wincorebsdtx.dll (file missing)

O2 - BHO: Bing Bar Helper - {d2ce3e00-f94a-4740-988e-03dc2f38c34f} - "C:\Program Files\Microsoft\BingBar\BingExt.dll" (file missing)

O2 - BHO: Java Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - c:\Program Files\Java\jre6\bin\jp2ssv.dll

O2 - BHO: JQSIEStartDetectorImpl - {E7E6F031-17CE-4C07-BC86-EABFE594F69C} - c:\Program Files\Java\jre6\lib\deploy\jqs\ie\jqs_plugin.dll

O3 - Toolbar: Wincore Mediabar - {c2d64ff7-0ab8-4263-89c9-ea3b0f8f050c} - C:\PROGRA~1\BEARSH~1\MediaBar\Datamngr\ToolBar\wincorebsdtx.dll (file missing)

O3 - Toolbar: Bing Bar - {8dcb7100-df86-4384-8842-8fa844297b3f} - "C:\Program Files\Microsoft\BingBar\BingExt.dll" (file missing)

O4 - HKLM\..\Run: [RTHDCPL] RTHDCPL.EXE

O4 - HKLM\..\Run: [skyTel] SkyTel.EXE

O4 - HKLM\..\Run: [Alcmtr] ALCMTR.EXE

O4 - HKLM\..\Run: [Adobe ARM] "C:\Program Files\Common Files\Adobe\ARM\1.0\AdobeARM.exe"

O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvCpl.dll,NvStartup

O4 - HKLM\..\Run: [NvMediaCenter] RunDLL32.exe NvMCTray.dll,NvTaskbarInit -login

O4 - HKLM\..\Run: [nwiz] C:\Program Files\NVIDIA Corporation\nView\nwiz.exe /installquiet

O4 - HKLM\..\Run: [MSC] "c:\Program Files\Microsoft Security Client\msseces.exe" -hide -runkey

O4 - HKLM\..\Run: [WinampAgent] "C:\Program Files\Winamp\winampa.exe"

O4 - HKLM\..\Run: [QuickTime Task] "C:\Program Files\QuickTime\qttask.exe" -atboottime

O4 - HKLM\..\Run: [iTunesHelper] "C:\Program Files\iTunes\iTunesHelper.exe"

O4 - HKLM\..\Run: [snp2std] C:\WINDOWS\vsnp2std.exe

O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe

O4 - HKCU\..\Run: [MSMSGS] "C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe" /background

O4 - HKCU\..\Run: [Picasa Media Detector] C:\Program Files\Picasa2\PicasaMediaDetector.exe

O4 - HKCU\..\Run: [skype] "C:\Program Files\Skype\Phone\Skype.exe" /nosplash /minimized

O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'Lokale service')

O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'Netwerkservice')

O4 - HKUS\S-1-5-21-839522115-562591055-2147230659-1006\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'UpdatusUser')

O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'SYSTEM')

O4 - HKUS\.DEFAULT\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'Default user')

O4 - Startup: 0.7150430482819016.exe.lnk = C:\WINDOWS\system32\rundll32.exe

O4 - Startup: OpenOffice.org 3.3 .lnk = C:\Program Files\OpenOffice.org 3\program\quickstart.exe

O4 - Global Startup: BTTray.lnk = ?

O4 - Global Startup: Windows Search.lnk = C:\Program Files\Windows Desktop Search\WindowsSearch.exe

O8 - Extra context menu item: Add to Google Photos Screensa&ver - res://C:\WINDOWS\system32\GPhotos.scr/200

O8 - Extra context menu item: Verzenden naar &Bluetooth-apparaat... - C:\Program Files\WIDCOMM\Bluetooth Software\btsendto_ie_ctx.htm

O8 - Extra context menu item: Verzenden naar Bluetooth - C:\Program Files\WIDCOMM\Bluetooth Software\btsendto_ie.htm

O9 - Extra button: In weblog opnemen - {219C3416-8CB2-491a-A3C7-D9FCDDC9D600} - C:\Program Files\Windows Live\Writer\WriterBrowserExtension.dll

O9 - Extra 'Tools' menuitem: &In weblog opnemen met Windows Live Writer - {219C3416-8CB2-491a-A3C7-D9FCDDC9D600} - C:\Program Files\Windows Live\Writer\WriterBrowserExtension.dll

O9 - Extra button: @btrez.dll,-4015 - {CCA281CA-C863-46ef-9331-5C8D4460577F} - C:\Program Files\WIDCOMM\Bluetooth Software\btsendto_ie.htm

O9 - Extra 'Tools' menuitem: @btrez.dll,-12650 - {CCA281CA-C863-46ef-9331-5C8D4460577F} - C:\Program Files\WIDCOMM\Bluetooth Software\btsendto_ie.htm

O9 - Extra button: (no name) - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe

O9 - Extra 'Tools' menuitem: @xpsp3res.dll,-20001 - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe

O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe

O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe

O20 - AppInit_DLLs:

O20 - Winlogon Notify: Antiwpa - x86_AntiWPA.dll (file missing)

O20 - Winlogon Notify: netewaf - C:\Documents and Settings\NetworkService\Local Settings\Application Data\netewaf.dll

O20 - Winlogon Notify: PremierOpinion - C:\Program Files\PremierOpinion\pmls.dll

O22 - SharedTaskScheduler: Preloader van browseui - {438755C2-A8BA-11D1-B96B-00A0C90312E1} - C:\WINDOWS\system32\browseui.dll

O22 - SharedTaskScheduler: Cache-daemon voor onderdeelcategorieën - {8C7461EF-2B13-11d2-BE35-3078302C2030} - C:\WINDOWS\system32\browseui.dll

O23 - Service: Mobiel Apple apparaat (Apple Mobile Device) - Apple Inc. - C:\Program Files\Common Files\Apple\Mobile Device Support\AppleMobileDeviceService.exe

O23 - Service: Bonjour-service (Bonjour Service) - Apple Inc. - C:\Program Files\Bonjour\mDNSResponder.exe

O23 - Service: Bluetooth Service (btwdins) - Broadcom Corporation. - C:\Program Files\WIDCOMM\Bluetooth Software\bin\btwdins.exe

O23 - Service: Google Update-service (gupdate) (gupdate) - Google Inc. - C:\Program Files\Google\Update\GoogleUpdate.exe

O23 - Service: Google Update-service (gupdatem) (gupdatem) - Google Inc. - C:\Program Files\Google\Update\GoogleUpdate.exe

O23 - Service: Google Updater Service (gusvc) - Google - C:\Program Files\Google\Common\Google Updater\GoogleUpdaterService.exe

O23 - Service: PXRDDriver (hpqwmiex) - Unknown owner - \\.\globalrootC:\WINDOWS\system32\svchost.exe (file missing)

O23 - Service: iPod-service (iPod Service) - Apple Inc. - C:\Program Files\iPod\bin\iPodService.exe

O23 - Service: Java Quick Starter (JavaQuickStarterService) - Sun Microsystems, Inc. - c:\Program Files\Java\jre6\bin\jqs.exe

O23 - Service: MSSQL$MSSMLBIZ (nipxirmu) - Unknown owner - \\.\globalrootC:\WINDOWS\system32\svchost.exe (file missing)

O23 - Service: NVIDIA Driver Helper Service (NVSvc) - NVIDIA Corporation - C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe

O23 - Service: NVIDIA Update Service Daemon (nvUpdatusService) - NVIDIA Corporation - C:\Program Files\NVIDIA Corporation\NVIDIA Updatus\daemonu.exe

O23 - Service: STI Simulator - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\PAStiSvc.exe

--

End of file - 10136 bytes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga naar Start – Uitvoeren/Zoekopdracht en tik in: sc stop hpqwmiex

Druk op Enter.

Ga naar Start – Uitvoeren/Zoekopdracht en tik in: sc deletehpqwmiex

Druk op Enter.

Ga naar Start – Uitvoeren/Zoekopdracht en tik in: sc stop nipxirmu

Druk op Enter.

Ga naar Start – Uitvoeren/Zoekopdracht en tik in: sc delete nipxirmu

Druk op Enter.

Start Hijackthis op. Selecteer “Scan”. Selecteer alleen de items die hieronder zijn genoemd:

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = Ask.com – International

O2 - BHO: (no name) - {5C255C8A-E604-49b4-9D64-90988571CECB} - (no file)

O2 - BHO: Wincore Mediabar - {c2d64ff7-0ab8-4263-89c9-ea3b0f8f050c} - C:\PROGRA~1\BEARSH~1\MediaBar\Datamngr\ToolBar\wincorebsdtx.dll (file missing)

O2 - BHO: Bing Bar Helper - {d2ce3e00-f94a-4740-988e-03dc2f38c34f} - "C:\Program Files\Microsoft\BingBar\BingExt.dll" (file missing)

O3 - Toolbar: Wincore Mediabar - {c2d64ff7-0ab8-4263-89c9-ea3b0f8f050c} - C:\PROGRA~1\BEARSH~1\MediaBar\Datamngr\ToolBar\wincorebsdtx.dll (file missing)

O3 - Toolbar: Bing Bar - {8dcb7100-df86-4384-8842-8fa844297b3f} - "C:\Program Files\Microsoft\BingBar\BingExt.dll" (file missing)

O4 - HKLM\..\Run: [Alcmtr] ALCMTR.EXE

O4 - Startup: 0.7150430482819016.exe.lnk = C:\WINDOWS\system32\rundll32.exe

O4 - Global Startup: BTTray.lnk = ?

O20 - AppInit_DLLs:

O20 - Winlogon Notify: Antiwpa - x86_AntiWPA.dll (file missing)

O20 - Winlogon Notify: netewaf - C:\Documents and Settings\NetworkService\Local Settings\Application Data\netewaf.dll

O20 - Winlogon Notify: PremierOpinion - C:\Program Files\PremierOpinion\pmls.dll

Klik op 'Fix checked' om de items te verwijderen.

Let op : Windows Vista & 7 gebruikers dienen HijackThis als “administrator” uit te voeren via rechtermuisknop “als administrator uitvoeren". Indien dit via de snelkoppeling niet lukt voer je HijackThis als administrator uit in de volgende map : C:\Program Files\Trend Micro\HiJackThis of C:\Program Files (x86)\Trend Micro\HiJackThis.

Download MBAM (Malwarebytes Anti-Malware)

Dubbelklik op mbam-setup.exe om het programma te installeren.

Zorg ervoor dat er een vinkje geplaatst is voor Update Malwarebytes' Anti-Malware en Start Malwarebytes' Anti-Malware, Klik daarna op "Voltooien".

Indien een update gevonden werd, zal die gedownload en geïnstalleerd worden.

Wanneer het programma volledig up to date is, selecteer dan in het tabblad Scanner : "Snelle Scan", daarna klik op Scan.

Het scannen kan een tijdje duren, dus wees geduldig.

Wanneer de scan voltooid is, klik op OK, daarna "Bekijk Resultaten" om de resultaten te zien.

Zorg ervoor dat daar alles aangevinkt is, daarna klik op: Verwijder geselecteerde.

Na het verwijderen zal een log openen en zal er gevraagd worden om de computer opnieuw op te starten. (Zie verder).

Indien er de rootkit (TDSS) aanwezig is, zal MBAM vragen te herstarten. Doe dit dan ook.

MBAM zal na de herstart opnieuw scannen en de rootkit verwijderen.

Het log wordt automatisch bewaard door MBAM en kan je terugvinden door op de "Logs" tab te klikken in het programma.

Indien MBAM moeilijkheden heeft met het verwijderen van bepaalde bestanden zal het enkele meldingen geven waar je OK moet klikken. Daarna zal het vragen om de computer opnieuw op te starten... dus sta toe dat MBAM de computer opnieuw opstart.

Plak de inhoud van het logje in je volgende bericht, samen met een nieuw HijackThis log.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste,

Vandaag heb ik gedaan zoals je me geadviseerd hebt. Ik heb deze stappen ondernomen;

Ga naar Start – Uitvoeren/Zoekopdracht en tik in: sc stop hpqwmiex

Druk op Enter.

Ga naar Start – Uitvoeren/Zoekopdracht en tik in: sc deletehpqwmiex

Druk op Enter.

Ga naar Start – Uitvoeren/Zoekopdracht en tik in: sc stop nipxirmu

Druk op Enter.

Ga naar Start – Uitvoeren/Zoekopdracht en tik in: sc delete nipxirmu

Druk op Enter.

Start Hijackthis op. Selecteer “Scan”. Selecteer alleen de items die hieronder zijn genoemd:

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = Ask.com – International

O2 - BHO: (no name) - {5C255C8A-E604-49b4-9D64-90988571CECB} - (no file)

O2 - BHO: Wincore Mediabar - {c2d64ff7-0ab8-4263-89c9-ea3b0f8f050c} - C:\PROGRA~1\BEARSH~1\MediaBar\Datamngr\ToolBar\wincorebsdtx.dll (file missing)

O2 - BHO: Bing Bar Helper - {d2ce3e00-f94a-4740-988e-03dc2f38c34f} - "C:\Program Files\Microsoft\BingBar\BingExt.dll" (file missing)

O3 - Toolbar: Wincore Mediabar - {c2d64ff7-0ab8-4263-89c9-ea3b0f8f050c} - C:\PROGRA~1\BEARSH~1\MediaBar\Datamngr\ToolBar\wincorebsdtx.dll (file missing)

O3 - Toolbar: Bing Bar - {8dcb7100-df86-4384-8842-8fa844297b3f} - "C:\Program Files\Microsoft\BingBar\BingExt.dll" (file missing)

O4 - HKLM\..\Run: [Alcmtr] ALCMTR.EXE

O4 - Startup: 0.7150430482819016.exe.lnk = C:\WINDOWS\system32\rundll32.exe

O4 - Global Startup: BTTray.lnk = ?

O20 - AppInit_DLLs:

O20 - Winlogon Notify: Antiwpa - x86_AntiWPA.dll (file missing)

O20 - Winlogon Notify: netewaf - C:\Documents and Settings\NetworkService\Local Settings\Application Data\netewaf.dll

O20 - Winlogon Notify: PremierOpinion - C:\Program Files\PremierOpinion\pmls.dll

Klik op 'Fix checked' om de items te verwijderen.

Dit is allemaal vlot verlopen. Helaas bij het downloaden van MBAM, reageerde mijn pc niet meer. En

liep deze vast. Ik heb even afgewacht in de hoop dat het terug reageerde. Maar dat bleef maar duren

en heb dan met tegenzin me computer gereset. (ctrl, alt en delete werkte niet)

Bij het aanmelden sprong er een venster open; Dit exemplaar van windows moet bij microsoft worden geactiveerd voordat u zich kunt aanmelden. Wilt u windows activeren?

Ik heb dan ja geklikt. Uiteindelijk opent windows (bureaublad in de achtergrond) met een windows activeren venster. Met daarop het bericht; Windows is al geactiveerd. Klik op OK om dit venster te sluiten. Als ik op ok druk dan sluit het venster. En meld hij me weer af. Uiteindelijk kan ik me acount niet meer op.

Het leek goed te gaan. Maar helaas was het te mooi om waar te zijn. Is hier nog een oplossing voor?

Want uiteindelijk kan ik niet meer windows in. Dus het word lastig om nog die mbam te installeren enz.

Tot zoverre alsnog vriendelijk bedankt.

Ik hoop dat we hier nog uit kunnen komen? Dat zou super zijn.

Groetjes

Antoine R

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil even toevoegen dat ik net ook geprobeerd heb om op te starten via veilige modus. Hetzelfde probleem.

Ik kan enkel nog bij mijn bestanden via die kasperky rescue Disk. Wel frustrerend aangezien het feit ik voor het eerst

kon werken op mijn pc zonder dat hij vastliep. Totdat ik MBAM aan het downloaden was. Dit waarschijnlijk doordat mozzilla

niet meer reageerde. Ik heb dan ook echt 5 minuten gewacht in de hoop dat hij weer zou herstellen. Maar dit zonder effect. Ik had er namelijk ook geen zin in om halverwege het proces die computer weer te gaan resetten.

Ik moet er wel aan toevoegen dat ik dat bericht voor het activeren van windows eerder had gezien, maar dit was eenmalig. En heb nadien gewoon kunnen aanmelden. Dus in dat opzicht klopte er al iets niet op dat gebied. Ik ben nu uit wanhoop een scan aan het doen via kaspersky rescue disk. En zal straks nog is proberen om mij aan te melden. Wie weet....

Mocht het lukken zal ik alsnog MBAM installeren en de scan toepassen.

En zal de logjes in het volgend bericht plakken. Eerst nog maar zien dat ik me weer kan aanmelden.

Ben er bang voor.

groetjes

Antoine R

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.