Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Outlook ontvangt geen berichten , kan wel versturen .Heb het scannen van inkomende berichten (AVG)al uitgevinkt .

krijg volgende foutmelding sinds een week :

Taak mail.easycom.be - Ontvangen... rapporteert fout (0x80042108): Er kan geen verbinding worden gemaakt met de server voor inkomende e-mail (POP3). Als u dit bericht blijft ontvangen, neemt u contact op met de serverbeheerder of internetprovider (ISP).

Geplaatst: (aangepast)

Via onderstaande link vindt je de mogelijkheden terug om je probleem te herstellen.

Foutberichten oplossen die worden weergegeven wanneer u e-mailberichten probeert te verzenden en ontvangen in Outlook en in Outlook Express

Het heeft altijd perfect gewerkt geef je door.

Wat is er dan eventueel veranderd waardoor je het probleem kan hebben?

Ook een herstelpunt terug zetten van voor het probleem zou dan kunnen helpen.

Hoe je dat doet lees je hier.

aangepast door clarkie
Geplaatst:
Via onderstaande link vindt je de mogelijkheden terug om je probleem te herstellen.

Foutberichten oplossen die worden weergegeven wanneer u e-mailberichten probeert te verzenden en ontvangen in Outlook en in Outlook Express

En heb je de andere tips geprobeerd?

Geplaatst:

Kan je van de volledige foutmelding een screen ( afbeelding) maken en die in een volgend bericht plaatsen.

Als je e-mailadres in de afbeelding voorkomt verwijder die dan.

Geplaatst:

Mail gekregen van webserver ; moest inkomende mail vervangen door mail.******.com in mailaccounts en probleem was opgelost.

Indien dit eerder was gebeurt discussie overbodig.

bedankt voor de tips

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.