Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Mijn Lexmark 3in 1 heeft plotseling geen goede kleuren meer daarvoor heb ik het reiniging programma gebruikt maar geen resultaat . Een nieuwe cartridge gekocht er is 1 goede foto met afgedrukt en daar na is alles oranje kleurig . De testproef geeft allen afwijkingen in de blauwe kleur wat is hier aan te doen??? En met welke vloeisof kan ik de zaak schoonmaken ??

Groeten Lou:stupid::stupid::stupid:

Geplaatst:

wel deze versie van printers werken met patronen en een printkop, bij deze laatste is het nu om te doen, deze is spijtig defect, uit mijn ervaring weet ik dat deze koppen schommelen tussen de 125,00 en de 175,00 Euro, is de printer nog onder waarborg zou ik deze terug ermee naar de winkel en anders is het aan u de keuze om een niuewe printkop te bestellen of een andere printer aan te schaffen. Vraagje, heeft u altijd de originele inktpa

Geplaatst:

oke uw printer is voorzien van een printkop en deze is defect, u kunt deze er eens uitnemen en een nachtje in gewoon water onderdompelen, en nadien goed droog blazen en het nogeens proberen, eerst wel een reiniging uitvoeren. zo'n printkop kost ter info voor uw model 165,00 Euro, dus indien mijn voorgestelde oplossing niet zou werken vrees ik dat u deze zult moeten veranderen nu weet ik niet hou oud deze printer is en anders een nieuwe printer kopen. probeer eerst maar de kop uit te wassen ik geef hier 50% kans op een sucessvol resultaat.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.