Ga naar inhoud

Belking router werkt niet


Jansen1

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Ik heb een probleem met mijn Belkin wireless G router F5D7230-4.

Gisteravond deed hij het nog gewoon en sinds vanmorgen doet hij het niet meer. Op de voorkant flitsen de lampjes power en internet afwisselend van elkaar. De wireless doet het niet (staat normaal wel aan). Ik kan er via een kabel ook niet in komen. Hij blijft zeggen dat het netwerk niet herkent wordt.

De stekker eruit trekken help niet, als ik hem aansluit krijg ik precies hetzelfde. Ik heb de reset knop ook al meerdere malen lang ingedrukt gehouden (in de handleiding staat 7 seconden). Ik heb hem al een paar keer langer dan een minuut ingedrukt gehouden en er gebeurt helemaal niks.

Ik loop dus aan alle kanten vast, niks lijkt te werken. Ik kan hier helaas op google ook niks over vinden.

Heeft iemand een idee wat ik kan proberen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja heb ook de modem herstart.

Resetten heb ik meerdere keren geprobeert, maar hij doet helemaal niks.

Heb hem nu een tijdje uit het stopcontact gehouden net weer geprobeerd. Nu gaan het modem lampje en 1t/m 4 branden. Hij reageert nergens op. Die lampjes branden constant, ongeacht er iets aangesloten is of niet.

Ik denk helaas dat deze router kapot is....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uw router is vrij oud geworden en kan zijn dat niet of niet goed meer werkt.

(Het was ook mijn eerste router geweest)

Sluit de router met netwerkkabel aan de modem.

Dan laptop met netwerkkabel aan de vrije poort van de router.

Hebt je dan internet?

Zo ja, flikkert de lampjes van de wifi nog altijd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.