Ga naar inhoud

Na opstart niet gelijk op het internet

japio

Aanbevolen berichten

Nee, het is nog hetzelfde.

Aanvankelijk dacht ik dat het iets met de router te maken had, maar ik heb de kabel van mijn pc rechtstreeks verbonden met het modem en het resultaat was hetzelfde.

Ook staat naast deze pc nog een i-mac aangesloten op de router, daar is niks mee aan de hand, die draait prima.

Misschien dat het iets met Vista te maken heeft? Of... anders wellicht de LAN-verbinding?

Nogmaals.... hij komt wel op het internet, maar ik moet eerst het Verbindingsprobleem vaststellen, dan Netwerk-control en vervolgens repareren.

Als u het niet weet, (ik kan me dat voorstellen dat u het op afstand niet goed kunt beoordelen) ga ik wel iemand aan huis halen, die het ter plekke kan bekijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is misschien iets niet helemaal goed met de netwerk drivers.

Als ik goed begrepen heb, gaat het om een bekabelde verbinding en niet om een draadloze?

Gaat het om een pc of een laptop?

Kan je het merk, model en modelnummer eens opgeven? Dit vind normaal op een sticker aan de achterkant van een pc of de onderkant van een laptop.

Download en installeer Speccy.

Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal te selecteren.

speccy.png

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " Bestand - Publiceer Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Wil je in woord en beeld zien hoe je een logje van Speccy maakt en plaatst kun je dat Hier lezen.

Ook Dit (KLIK) filmpje laat zien hoe je een Speccy-logje kan plakken in je antwoord.

Na het plaatsen van je logje wordt dit door een expert nagekeken.

aangepast door kweezie wabbit
Link naar reactie
Delen op andere sites

De pc is inderdaad bekabeld, in een kamer hiernaast staat een draadloze laptop.

De snapshotregel is:

http://speccy.piriform.com/results/DWlqJbchMWienaXA2pHBUTT

Verder heeft mijn computer geen merknaam. Al wat ik heb gevonden aan gegevens staat in het napshot.

Mijn router is een ZyXel, modelnr. NBG420N (voor het geval het er iets toe doet).

Ik hoop dat u hiermee verder kunt. Ik waardeer uw volhouden met het zoeken naar de oplossing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.