Ga naar inhoud

2 inhoudstafels in 1 document

Wouter139

Aanbevolen berichten

hallo,

Ik zit met een probleem, ik heb een groot worddocument en zou dit moeten opdelen in 2 delen met beide een eigen inhoudstafel. Ik heb een sectie einde gemaakt op het einde van het eerste deel en de eerst inhoudstafel gaat prima.

Dan wou ik een 2e inhoudstafel maken die na het sectie einde begint en enkel gaat over het deel dat na het sectie einde komt. Mijn paginanummering begint opnieuw na het sectieeinde, maar de nummering van de hoofdstukken loopt door en begint niet terug van 1, ook mijn 2e inhoudstafel lukt niet, hij maakt een inhoudstafel van het volledige document en ik heb enkel een nodig van het 2e deel ..

kan iemand mij helpen?

grtz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd, heb ik net ook gevonden! toch bedankt ;)

dan zit ik nog met het probleem dat mijn nummering van de hoofdstukken niet opnieuw begint in een nieuwe sectie

paginanummer beginnen opnieuw te tellen, maar de nummering van de hoofdstukken niet.

enig idee hoe ik dat kan oplossen?

Ik heb dus puntje 1,2,3,4 in eerste hoofdstuk en dat moet opnieuw beginnen tellen in het 2e deel, na de nieuwe inhoudstabel dus... nu loopt het door (dus: 5, 6, 7) en dat moet terug van 1 beginnen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Selecteer de lijn met het eerste nummer van het deel 2

Klik dan op het pijltje naast het icoon voor de nummering op het lint.

Je krijgt nu normaal de verschillende mogelijkheden voor de nummering.

Helemaal onderaan heb je nog de optie Set numbering value

In het kadertje kies je voor de optie start new list en bij set value to geef je 1 in en klik OK.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.