Ga naar inhoud

Wifi problemen HP Pavilion G6


roel81

Aanbevolen berichten

  • Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Vandaag de hele dag de verbinding getest. Is wel wat stabieler er valt niet meer zovaak weg als voorheen echter draaid nog steeds niet zonder problemen (gemiddeld 4 keer per uur opnieuw inloggen op netwerken ivm "geen internet verbinding" waarschuwing)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb gedaan wat u voorstelde. Weet echter niet of dit uitmaakt gezien ik 200 km van mijn werk woon.

Ondertussen is het internet door voorgaande stappen wel stabieler geworden, valt minder vaak weg (1 a 2 keer per uur maximaal)

Het inladen van internet pagina`s (bv online krant) duurd nog wel langer dan normaal en het bufferen van video`s op bv youtube verloopt ook nog niet soepel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

[TABLE]

[TR]

[TD=class: icon, width: 100][/TD]

[TD=class: data][TABLE]

[TR]

[TD=align: left]Systeeminformatie[/TD]

[TD=align: right][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=colspan: 2]Thomson Gateway.

[TABLE=width: 100%]

[TR]

[TD=width: 40][/TD]

[TD][TABLE=class: datatable, width: 100%]

[TR]

[TD][/TD]

[TD=width: 30][/TD]

[TD=width: 220][/TD]

[TD=width: 50][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=colspan: 4]spacer.gif[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=width: 170]Productnaam:[/TD]

[TD=colspan: 3]TG712[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=colspan: 4]spacer.gif[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=width: 170]Serienummer:[/TD]

[TD=colspan: 3]CP1025TTVNC[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=colspan: 4]spacer.gif[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=width: 170]Softwareversie:[/TD]

[TD=colspan: 3]8.2.4.B[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=colspan: 4]spacer.gif[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=width: 170]Softwarevariant:[/TD]

[TD=colspan: 3]AJ[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=colspan: 4]spacer.gif[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=width: 170]Bootloaderversie:[/TD]

[TD=colspan: 3]1.1.1[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=colspan: 4]spacer.gif[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=width: 170]Productcode:[/TD]

[TD=colspan: 3]3660652B[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=colspan: 4]spacer.gif[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=width: 170]Kaartnaam:[/TD]

[TD=colspan: 3]CANT-5[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aangezien het probleem zich met dezelfde laptop op verschillende routers voordoet zullen we eerder bij de laptop dan bij de router moeten zoeken lijkt me.

Kan je op beide laptops het volgende eens doen;

Download en installeer Speccy.

Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal te selecteren.

speccy.png

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " Bestand - Publiceer Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Wil je in woord en beeld zien hoe je een logje van Speccy maakt en plaatst kun je dat Hier lezen.

Ook Dit (KLIK) filmpje laat zien hoe je een Speccy-logje kan plakken in je antwoord.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.