Ga naar inhoud

[OPGELOST] Vista X64 + key vraagje

demon

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen, ik ga binnenkort mijn pc upgraden endat wilt zeggen dat ik voor vista ga, nu ik heb hier een key liggen(legaal!) voor vista ultimate en ik vroeg me af of ik een random X64 kan downloaden endat mijn key erop zal werken??, of hoe zit dit? ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan inderdaad een key gekocht hebben voorbeeld via MA3D of een ander downloadkannaal. Dan heb je in die gevallen geen cd erbij. De code kan je gebruiken met een cd/dvd van vista. Met een vista dvd voer je gewoon de code in en dan zal hij automatisch zien dat dit een code is voor ultimate.

Mvg Karel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan inderdaad een key gekocht hebben voorbeeld via MA3D of een ander downloadkannaal. Dan heb je in die gevallen geen cd erbij. De code kan je gebruiken met een cd/dvd van vista. Met een vista dvd voer je gewoon de code in en dan zal hij automatisch zien dat dit een code is voor ultimate.

Mvg Karel

dank u karel, had mn antwoord al elders gevonden :biggrin:,lockje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.