Ga naar inhoud

drivers installeren

jurgen2

Aanbevolen berichten

Hallo, ik heb op mijn 2é computer vista geïnstalleerd en dat is aardig gelukt. Er zat eerst win2000 op, vandaar.

Nu kan ik met de computer niet op internet, krijg geen sound... Dat zijn drivers die ik nog moet installeren wss.

Mijn moederbord is TUSL2-C en op de site van Asus is mijn os niet beschikbaar om drivers te downloaden. Hoe kan ik nu de drivers installeren om de computer te gebruiken zoals het hoort?

Mvg Jurgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 50
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geef het model en modelnummer door van je PC indien merk PC.

Kijk in apparaatbeheer welke hardware nog voorzien is van een geel vraagteken, en vermeld het in je volgende bericht.

Voer ook onderstaande uit:

Download en installeer Speccy.

Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal te selecteren.

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " Bestand - Publiceer Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Wil je in woord en beeld zien hoe je een logje van Speccy maakt en plaatst kun je dat Hier lezen.

Ook Dit (KLIK) filmpje laat zien hoe je een Speccy-logje kan plakken in je antwoord.

Na het plaatsen van je logje wordt dit door een expert nagekeken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download en installeer speccy zegt u, maar ik heb geen internet op de computer.

Kan ik het eventueel downloaden op een andere pc en dan op stick zetten om dan te plaatsen op de desbetreffende compu?

Dat kan inderdaad.

Indien je een merk pc hebt geef dan merk, model en modelnummer door.

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb deze gratis op de kop kunnen tikken, staat geen merk op, ook het gegevenplaatje of sticker vind ik niet.

oh ja, ik heb gegevens ivm gele vinkjes

!ethernet controller

!multimedia-audio controller

!PCI input device

Wat speccy betreft, ik kan het niet naar hier overbrengen. Dacht het via mijn stick te doen, maar dat lukt niet.

Ik kan enkel load snapshot doen, de rest kan ik niet aanvinken.

aangepast door jurgen2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag jurgen2,

Indien het niet lukt om op de "normale" manier je drivers te vinden, kan je gratis DriverPack Solution downloaden en via usb of externe hdd op je computer zetten.

In feite is dit een enorme verzameling van alle hedendaagse drivers, verzameld in 1 programma, die direct de juiste en meest recente drivers voor jouw systeem installeert.

Er zijn verschillende mensen die nogal sceptisch tegenover dit (Russische) programma staan, maar ik heb dit nu al op enkele computers toegepast, en steeds met goed resultaat en zonder malware.

Let juist op dat je bij de installatie enkel "drivers installeren" selecteert, zonder de extra software die zij ook aanbieden!

Hier kan je het downloaden: DriverPack Solution >> Best Drivers installation Software

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.