Ga naar inhoud

[OPGELOST] spatie wordt puntje?

ironny

Aanbevolen berichten

Beste mensen,

Ik kom niet uit het volgende,

Wanneer ik in WORD een zin typ en tussen de woorden een spatie wil plaatsen verschijnt er een puntje... heel vervelend...hoe moet ik dit terug omzetten naar een spatie?

Ik hoop van u te horen,

groet, Ronny

Link naar reactie
Delen op andere sites

en bij een enter een dubbele omgekeerde P (of hoe ik het ook zou moeten noemen)? Als het dat is gewoon het volgende doen.

dat tekentje staat normaal ergens in je menubalken (bij office 2007 staat dat er direct in), of je kan ook proberen door "control, hoofdlettertoets en !" tegelijk in te drukken, daar zit (in office 2007 dan) de sneltoets daarvoor

Microsoft_Word_2003.png

in dat voorbeeld dat knopje links naast de 100% paginagrootte

Link naar reactie
Delen op andere sites

vreemd dat hij die omgekeerde P dan niet weergeeft. Dat puntje in het midden ter hoogte van het streepje is namelijk wat hij ook weergeeft (samen met de omgekeerde p voor een enter, en een een pijltje voor een tab)

Die instelling zou anders ergens te vinden moeten zijn bij alinea - alles weergeven. Weet echter niet waar het exact staat (heb andere versie)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas het is niet opgelost. het heeft echt te maken met een spatie.

dus-zeg-maar-zo-iets-maar-dan-puntjes-in-plaats-van-streepjes...

en als ik het document doorstuur vanuit de pc (xp) naar een andere pc ( vista omgeving) dan zijn ze niet te zien...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.