Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hey

Ik zit met een probleem en hoop dat iemand hier een oplossing voor kent.

Het scherm van mijn Fujitsu amilo laptop geeft telkens tijdens het opstarten verticale strepen weer.Deze varieren telkens van kleur maar het zijn nooit verschillende kleuren tegelijk.

Defect scherm,grafische kaart of teveel aan stof ? :s

Waarschijnelijk is het nodig op hem naar een computerzaak te brengen.

Als je het zelfde probleem gehad hebt of een oplossing weet post het dan. :)

Thx

Geplaatst:

garantie claimen, Fujitsu Amilo's hebben daar wel vaker last van (van de 8 die ik ken met een fujitsu hebben er al 6 hun laptop moeten terugsturen wegens klachten met het scherm, en de scharnieren van mijn FS beginnen ook al te kraken...)

Geplaatst:

Thx voor de snelle reacties. Nee ik kan niet verder werken het scherm waar je je normaal moet aanmelden kleurt zwart. En mijn garantie is al enkele maanden verlopen :(

Geplaatst:

het kan grof overkomen, maar als die effectief al ouder dan 2 jaar is ben je beter om hem in de vuilbak te gooien & een nieuwe te gaan halen. Herstelling kost meer dan wat dat toestel nog waard zal zijn (of het moet echt een topmodel geweest zijn 2 jaar geleden)

Geplaatst:
het kan grof overkomen, maar als die effectief al ouder dan 2 jaar is ben je beter om hem in de vuilbak te gooien & een nieuwe te gaan halen. Herstelling kost meer dan wat dat toestel nog waard zal zijn (of het moet echt een topmodel geweest zijn 2 jaar geleden)

Ik begrijp je standpunt maar ik vind het zonde om zo een degelijke computer nu al weg te doen. Ik checkte gewoon dit forum eens om te zien of ik er ik er niks aan kon doen(zoals stof in grafische kaart ofzo).Maar ja er is nix aan te doen/ :s

Geplaatst:

probeer eens met een extern scherm te werken?

Het is inderdaad niet gemakkelijk, maar dan kan je hem nog als desktop gebruiken...

Geplaatst:

ja en het is niet enkel uw merk die hiervan last heeft, hp zijn oudere modellen hadden hier ook last van en altijd als de garantie verlopen was, dus ja een nieuwe lcd pannel kost al gauw tussen de 450 Euro en 650 Euro, of zoals reeds aangehaald verder werken met extern scherm of eens rondneuzen naar een tweedehands pc, zo sla je wel twee vliegen in één klap, werkend lcd pannel en extra onderdelen, zo zou ik het doen.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.