Ga naar inhoud

Poeki

Aanbevolen berichten

dan heb je inderdaad een exchange sever op't werk draaien, dit zou perfect kunnen vanaf versie 5 van exchange die ondersteund namelijk webmail, maar zoals je zegt, ze moeten u dan wel de toegang geven. indien ze u deze niet verlenen zal het niet gaan. ze kunnen ook een terminal server draaien waarop je dan moet inloggen maar weerom moeten ze het toelaten. ik vrees dat het nopes zal zijn daar ze u reeds te kennen hebben gegeven dat het enkel voor hogere pieten bestemd is. hehe effe geintje, moet kunnen, zorgen dat je promotie maakt, ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een terminal server, dat ken ik ook niet.

Ik weet wel dat ze met een intranet bezig zijn. En dat er een forum komt. (voor ons vakdomein)

Promotie, promotie. Ja, een horizontale promotie heb ik, geen extra pree of zinnige voordelen. Wel andere verantwoordelijkheden dat ze nog als een gunst beschouwen ook! (want anderen staan in de rij te wachten om mijn extra jobke over te pakken volgens mijn verantwoordelijke)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.