Ga naar inhoud

excel in word voegen?

ironny

Aanbevolen berichten

ik zou graag het volgende willen weten,

Onlangs heb ik een ondernemingsplan gedownload bij de rabobank. Dit was een word document maar bij het financieel plan kwam ik door dubbel te klikken terecht in een excel document.

Hoe kan ik dit ook doen?

Ik heb bijvoorbeeld een invulformulier ontwikkeld in excel die ik naar klanten wil sturen. Ik stuur m echter liever weg in word maar het invullen in excel. ( denk hier bijvoorbeeld aan validatielijsten)

Wie kan me hierbij helpen?

Mvgr ronny

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik vermoed dat je het over de rasterlijnen hebt (dus die lichte lijntjes rond elk vakje?)

Dubbelklik op je excell stukje, en dan opent excell als het ware in je word. Daar ga je beeld en dan kan je rasterlijnen uitvinken (in office 2007), en ik dacht dat dat onder office 2003 staat onder opties en daar zou ergens rasterlijnen te vinden moeten zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste,

Ja het was wel opgelost maar ik kamp nu met een nieuw probleem. eigenlijk een nieuw onderwerp dus ik weet niet of ik een nieuwe topic moet plaatsen.

Ik heb nu een excel doc in een word gevoegd met de bedoeling deze te regelmatig te versturen. alleen is het doc nu bijna 2 mb wat behoorlijk zwaar is. is hier nog wat op te verzinnen?

gr ronny

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.