Ga naar inhoud

Emailprogramma: Windows live Mail

Aanbevolen berichten

Dit programma gebruik ik op mijn desktop met vista en laptop met windows7 !

Zoek een methode om op beide computers de berichten mappen en contactpersonen lijsten te syncroniseren !

Dit blijkt volgens opzoeking op google een moeilijk , tot zelfs een onuitvoerbaar, probleem !

Is dit werkelijk zo of heeft er iemand een oplossing voor ?

Victor

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 4 weken later...
Gast internetprobleem

Hoi Vicvanhouche, Van wie heb je jouw email diensten? gmail, hotmail je eigen provider? inprinciepe kun je ook in windows live mail je mappen en contactpersonen synchroniseren. Het is een kwestie van de juiste instelingen gebruiken. Indien jouw probleem niet is opgelost wil ik je graag hierbij helpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo

In tussen tijd is de situatie veranderd. Mijn desktop heb ik buiten werking gesteld en gebruik alleen mijn lap top met daaraan een losse harde schijf voor het opslaan van de backups en gebeurd de syncronisatie van mijn bestanden manueel met het programma Beyondcompare. Dit verloopt vlot voor al mijn bestanden behalve voor windows live mail ! Voorlopig exporteer de opgeslagen mailberichten en sla die op de externe schijf. Dit geeft een gelijke mappenstructuur als bij windows live mail zelf! Maar volgens ik ondervonden heb kan men die niet rechtstreeks onderlings syncroniseren daar er tijdens het kopieren van mailberichten andere bestandsbenamingen ontstaan ! En voor contactpersonen er geen aparte map bestaat !

Moest je hier een oplossing voor hebben hoor ik het graag !

Reeds bij voorbaat dank voor de medewerking.

Victor

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.