Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo iedereen

Ik heb sinds bijna een maand een nieuwe laptop hp dv6-6b50eb waarop ik een clean install heb gedaan van windows 7 ultimate 64 bit

Ik heb 2 problemen, alle drivers zijn geinstalleerd zoals het moet, pc geeft geen updates of problemen weer maar toch kan ik geen enkel spel spelen (driver voor videokaart is zogezegd verouderd) en ik zit met een raster op mijn webcam dat ik niet weg krijg :-s iemand raad?

Alvast bedankt!

Geplaatst:

Download en installeer Speccy.

Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal te selecteren.

speccy.png

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " Bestand - Publiceer Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Wil je in woord en beeld zien hoe je een logje van Speccy maakt en plaatst kun je dat Hier lezen.

Ook Dit (KLIK) filmpje laat zien hoe je een Speccy-logje kan plakken in je antwoord.

Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware ;-).

Geplaatst:

Ik heb de drivers van hp zelf gedownload ja maar de volgorde kan ik niet meer zeggen :-s al effe geleden en ik heb zodanig veel gespeeld met alle drivers dat ik het niet meer zou wete welke geinstalleerd zijn :-s

Geplaatst:

Je hebt 2 videokaart: onboard en aparte.

Standaard is onboard aan maar zodra je games speelt schakel de aparte videokaart maar dat lijkt niet te lukken.

Daar uw laptop nieuw is zou ik naar de PC winkel gaan want je hebt nog garantie.

Geplaatst:

Probleempje hiermee, ik heb de laptop via het werk besteld bij 1 van onze leveranciers en bij ons op het werk ben ik momenteel de enige die iets van computers afweet :-p

Ik volg avondschool pc-technicus waar ook al een paar techniekers en verkopers zitten en die hebben er ook geen weet van :-s

Zou dit volgens jullie een hardware of eerder softwareprobleem kunnen zijn?

Geplaatst:

Is gedaan met een zelfgebrande dvd van Windows 7, deze heb ik ook draaien op mijn vaste pc en daar heb ik geen problemen tot nu toe :-s

Windows is wel nog niet geactiveerd maar dat heeft er normaal toch niets mee te maken?

Geplaatst:

Je geeft nu wel toe dat je Windows 7 illegaal hebt gedownload.

Wegens forumregels kan ik nu u niet verder helpen.

Tenzij je via Prive bericht kan overtuigen dat je legaal hebt verkregen wordt deze topic gesloten.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.