Ga naar inhoud

moederbord stuk???


roh1992

Aanbevolen berichten

Beste lezers,

Ik wou laatst mijn computer opstarten maar mijn toetsenbord en muis deden het niet. Aangezien ik verder nooit problemen met de computer heb en deze altijd wel werken, besloot ik om de computer maar opnieuw op te starten.

Toen ik de computer op wou starten kwam er geen beeld en ik hoorde ook geen piepje in de computer klinken. Ik vrees dus dat mijn moederbord stuk is, of zie ik dit verkeerd?

Ook bij een normaal beeldscherm aansluiten op de onboard videokaart krijg ik dezelfde problemen. Het ligt dus niet aan mijn (later ingebouwde) videokaart.

Het gaat om een Foxconn A690VM2MA-RS2H moederbord. Indien deze stuk is, kan ik er dan een nieuwe inzetten (bijvoorbeeld de Asrock N68C-S UCC) ?

Ik heb 4 gb ddr2 Kingston geheugen en heb er vorig jaar ofzo een radeon hd 4650 (ddr2) en een snelle AMD dual-core processor in laten zetten. Overstappen naar ddr3 of dergelijke is dus niet echt bepaald handig ivm de aangeschafte onderdelen. De computer werkte overigens hartstikke goed en snel voor mij.

Alvast bedankt voor jullie hulp.

Met vriendelijke groet

Edit: het lag dus aan een defecte geheugen, 1 van de 3 deed het niet. Toch bedankt voor het lezen!

aangepast door roh1992
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.