Ga naar inhoud

programma's crashen bij verbinden met internet

jbersek

Aanbevolen berichten

In bovenstaande berichten zien we dat het geen malware probleem is. Dan kan het mogelijk een software probleem zijn bv door een geinstalleerde update van windows update, ...

Heb je het probleem al lang? Heb je onlangs software geïnstalleerd?

Je kan mogelijk het probleem oplossen door een hele tijd terug te gaan in de tijd (toen je het probleem nog niet had) en een herstelpunt terug te plaatsen. Als de programma's dan terug werken, moet je wel terug bovenstaande malware-bewerkingen uitvoeren natuurlijk!

Hier (klik erop) lees je hoe je een herstelpunt terugplaatst.

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 24
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

heb momenteel geen punten om naar te herstellen.

toen het probleem zich voor het eerst voordeed heb ik een systeemherstel kunnen doen, dat hielp.

maar twee dagen later had ik weer hetzelfde. toen ik weer systeemherstel wou doen, kreeg ik deze keer een error in verband met een virusscanner of zo. sindsdien heb ik geen punt meer om naar te herstellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo te lezen maak je gebruik van een virusscanner. Controleer even als deze niet programma's als skype, msn, updater,... blokkeren. Voornamelijk programma's waarbij pakketten naar de buitenwereld worden verzonden worden soms geblokkeerd.

Dit zou je moeten terugvinden onder de firewall van je anti-virus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verwijder volgende programma's op de correcte manier (via Configuratiescherm/Programma's en onderdelen.....)

- Malwarebytes

- Uw anti-virusprogramma (welk is uw anti virus programma?)

- Daemon Tools (geeft dikwijls problemen)

Herstart de pc daarna. Doet het probleem zich nog voor?

Nadien kunt u desgewenst deze 3 dingen opnieuw installeren. We verwijderen deze nu enkel om de spelbreker te zoeken. Uw antivirus moet u natuurlijk zeker opnieuw installeren (na het testen).

toen het probleem zich voor het eerst voordeed heb ik een systeemherstel kunnen doen, dat hielp.

maar twee dagen later had ik weer hetzelfde

Mogelijk is dan een Windows-update de oorzaak. Werden er windows-updates geinstalleerd nadat je systeemherstel deed?

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik had oorspronkelijk avira, na het probleem is dat dan vervangen door malwarebytes.

heb alledrie er nu even afgehaald en het is nog altijd niet opgelost.

kan me niet herrineren een windows update gedaan te hebben in die periode na het eerste systeemherstel.

tenzij het een update was die geen herstart vereiste en automatisch uitgevoer werd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je de problemen enkel hebt bij programma's als Skype, msn en updaters zou het kunnen te maken hebben met je poorten. Al zou het vreemd zijn dat daar door een gewone computer restart iets aan veranderd zou zijn. Kan je eens controleren bij de instellingen van je router/modem als de nodige poorten geforward zijn?

Als je geen idee hebt hoe je dit moet doen dan horen we het wel ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

weet helaas niet hoe ik die poorten controleer nee.

heb ondertussen ook nog eens verder gezocht, en de error naderbij bekeken

er staat onder andere in:

Fault Module Name: mshtml.dll

zou deze file corrupted kunnen zijn? skype en msn hebben ads, en de rom en wow updaters hebben een soort reclamepagina.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.