Ga naar inhoud

MP3 bestanden en audiolayers werken niet meer na opschonen register.

WallMart

Aanbevolen berichten

Hallo mensen,

Ik heb reeds mijn register opgeschoont, waarna ik al vroeg merkte dat mijn mp3 bestanden en de audio bij bijvoorbeeld films niet meer werkten. ook andere extensies als FLAC werkten niet.

Het geluid opzich werkt nog wel, aangezien ik via youtube filmpjes e.d. nog wel geluid hoor.

Ik vraag me dus af wat er nu mis kan zijn?

Ik hoef niet per sé een antwoord, aangezien mijn laptop over 2 dagen wordt geformateerd waarna ik hoop dat het probleem is opgelost, maar mocht dit niet zo zijn dan zou het fijn zijn als ik hierop een antwoord had.

Ik verwacht dus dat het probleem of bij het register, of bij de driver van m'n geluidskaart ligt maar dat durf ik dus niet met zekerheid te zeggen.

Groeten,

WallMart

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas, ook na installeren van je codec pack werkt het nog steeds niet. wel werd er tijdens de installatie aangegeven dat enkele bestanden in het register 'broken' waren en of ik ze wilde verwijderen. ik had dus ook het idee dat die codec pack daadwerkelijk zou helpen maar helaas niet...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu, je geeft zelf aan dat je een herinstallatie gaat doen.

Verder liggen zoeken heeft dan niet veel zin.

Je hoeft geen schrik te hebben, je geluid werkt nog dus na een herinstallatie en het installeren van alle nodige drivers zal alles weer goed werken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laat het topic dan maar even open.

Moest je problemen hebben met de installatie, laat je maar iets horen.

Zorg wel dat je voor een herinstallatie al je persoonlijke bestanden( foto's, muziek, documenten, e-mail,...) veilig stelt d.m.v. een backup.

Het betreft een laptop dan heb je hoogstwaarschijnlijk ook de mogelijkheid om een terug naar fabrieksinstellingen uit te voeren.

Dan staat je laptop terug zoals de dag van aankoop.

persoonlijke bestanden moet je toch ook veilige stellen, want die verlies je zo ook.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.