Ga naar inhoud

Nieuwe videokaart + mobo.

Aanbevolen berichten

Beste iedereen,

Ik heb een paar maanden geleden een systeem met de volgende specificaties gekocht:

AMD FX 8120

ASRock 960GM-GS3 FX

ATI RADEON HD 6770

Met de bedoeling dat ik binnen een paar maanden hem al zal upgraden. (dat terzijde)

Ik heb een budget van max 800,- voor een upgrade met een goed moederbord en videokaart.

Ik had dit in gedachte:

Een Asus Crosshair V MOBO

Met 2x HD 6950 2GB GDDR5

En een PSU Upgrade: Klik

En hebben jullie misschien een computer zaak die het kan monteren in de buurt van Zoetermeer?

Alvast bedankt!

Groet,

PCPoeperd :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je wilt dus enkel moederbord, videokaart en voeding upgraden maar wel met behoud van de processor?

De voeding zou ik niet kopen zoals uw link vermeldt.

Ik zou als ik uw was de moederbord met processor verkopen want dat verkoop beter.

Dan kan ik een shop vinden die de nieuwe processor wilt plaatsen op de moederbord.

Maar dan moet je wel de voeding zelf plaatsen wat niet zo moeilijk is als je de handleiding leest van de moederbord.

Een ander optie is een computerzaak in uw buurt te zoeken en daar de prijs vragen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Omdat de voeding nogal duur is en je kan een nieuwe kopen voor minder dat de prijs men er vermeld is.

Je kan beter een bekende merk nemen die veel stiller is en stabieler is wat zeker nodig is bij 2 videokaarten.

Je kan inderdaad de processor overzetten maar dan moet je zelf doen want als je laat doen kost demontage en montage van pc meer en daarbij dient je ook nog koelpasta te kopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.