Ga naar inhoud

Game PC samenstellen / kopen

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Op dit moment ben ik op zoek naar een game pc. Ik heb zeer weinig verstand van hardware en ben niet goed op de hoogte wat op dit moment de beste computers zijn. Wel ben ik begonnen om me hier in te verdiepen en graag zou ik jullie om wat hulp willen vragen.

Omdat het zelf samenstellen toch lastig is als je weinig kennis hebt, ben ik op zoek gegaan naar al samengestelde game pc's. Vanzelfsprekend beland je dan al snel op gamepc.nl. Zowel de Intel Game PC als de AMD game pc passen goed in het budget (wil er echt maximaal 750-800 incl. besturingssysteem aan besteden).

Intel Game PC Intel Game PC, de ultieme Game Computer!

- Intel i5 2300

- 8 GB werkgeheugen

- 500 GB harde schijf

- ATI 6770 1GB

AMD Game PC AMD Game PC, voor de gamer met eisen!

- AMD FX-4100 3.60GHz

- 8 GB Intern geheugen

- 500 GB Harde schijf ruimte

- ATI HD 6770 1 GB

Echter, de Acer Aspire M3970 leek mij ook wel wat.

Acer Aspire M3970 Acer Aspire M3970 · Core i7-2600 / 8GB / 1.5TB | redcoon.nl

- Intel Core i7 2600

- 1.5TB HDD / 8GB Geheugen

- ATI Radeon HD6450 (2GB)

- Gaming desktop

Nu is er zoveel te kiezen (zeker als je zelf ook nog gaat samenstellen) dat ik niet goed weet waar voor te gaan. De games die ik vooral wil gaan spelen zijn shooters en RTS. Het zou mooi zijn als de PC een tijdje mee kon gaan. Ik hoef games niet perse op de hoogste resolutie te spelen (monitor kan dat waarschijnlijk toch niet aan, is een 19 inch scherm van 6 jaar oud).

Iedere vorm van hulp wordt erg gewaardeerd! Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.