Ga naar inhoud

flash player werkt niet met vista!!

Gast snoezie2004

Aanbevolen berichten

Gast snoezie2004

ik heb al een paar keer flash player geinstaleerd maar het werkt iedere keer niet, het staat in mijn configuratie bij software maar er staat geen grote bij, ik heb al van alles gedaan maar het lukt gewoonweg niet, heb al verschillende forums bezocht maar helaas, ik heb het nodig om verschillende sites te laten werken en ook voor filmpjes, kan iemand me helpen aub:bawling:ik ben ten einde raad!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

op de balk van uw internet explorer ziet u een TAB met Extra, open deze en ga dan naar invoegtoepassingen beheren en dan invoegtoepassingen in of uitschakelen en open deze, scrol dan naar shockwave flash object en zie eens of deze is ingeschakeld, zoniet deze aan zetten, zie ook in de lijst of er nog andere flash zaken staan en zet die ook allemaal op ingeschakeld. wat geeft dit nu ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

geen nood we vinden het wel. open internet explorer en dan extra en dan helemaal onderaan internet opties, ga dan naar de tab geavanceerd en klik eerst eens op geavanceerde instellingen herstellen en nadien op opnieuw instellen... en probeer het nu nogeens, wel eerst best effe pc herstarten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit kan je ook nog proberen:

Ga naar verkenner en zoek dit pad:

C:\WINDOWS\system32\Macromed\Flash

Zoek in die map het bestand FlashUtil9e.exe

Klik met je rechter muisknop erop en klik op eigenschappen.

Ga naar het tablad compactibiliteit en vink dit aan:

dit programma in deze compatibiliteitmodus uitvoeren

En dan kiezen Windows XP (SP2).

Dan je pc eens herstarten en het zal hopelijk wreken...

Grtz

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.