Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Hey,

Niet de 1ste keer dat ik hier ben, maar heb dan ook geregeld problemen met mijn computer of beter gezegd computers in het algemeen. Deze keer is het wel heel bizar.

Het is namelijk zo dat ik af en toe programma's wil installeren, dit kan een spelletje zijn of een plugin of een recentere versie van iets zoals Java bijvoorbeeld.

En telkens gebeurt dezelfde fout tijdens de installatie, ergens op het einde van de installatie krijg ik opeens "Windows Installer" en dan een bericht dat er uitziet als deze ( dit voorbeeld komt van internet).

post-22590-1417704848,2905_thumb.gif

Het probleem is dat dit wel degelijk op mijn pc staat, zoals bijvoorbeeld Java. En telkens gaat de installatie dan niet door, want bij dat balkje waar ik normaal kan kiezen staat dan gewoon "1" bijvoorbeeld of niets. Op deze manier heb ik al talloze versies of programma's niet kunnen installeren.

Zou wou ik vandaag de meest recente Java versie installeren en kreeg ik dit gedoe alweer en kon de installatie niet doorgaan. Zo stond er bijvoorbeeld dat door deze error de oudere versie niet kon worden verwijderd. Dus ging ik naar programma's en koos daar voor de oudere versie verwijderen en dan kreeg ik wederom dit en daarna zelfs "De installatiebron voor dit product is niet beschikbaar, controleer of de bron bestaat en of u toegang heeft tot de bron". Of optie 2 qua error is dan weer "Er is een fout opgetreden bij het toepassen van transforms. Controleer of de opgegeven transformpaden geldig zijn".

Dus in heel korte woorden: Kan zaken niet installeren & updaten en andere kan ik dan weer niet verwijderen. Hoop dat dit nog op te lossen valt eerlijk gezegd.

aangepast door MrSoKoLoV
  • Reacties 23
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:
En telkens gebeurt dezelfde fout tijdens de installatie, ergens op het einde van de installatie krijg ik opeens "Windows Installer"

Krijg je een foutmelding als er iets van Windows installer verschijnt?

Voer alvast onderstaande uit:

Download CCleaner. (Als je het nog niet hebt)

Installeer het (Als je niet wil dat Google Chrome op je pc als standaard webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!) en start CCleaner op. Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Schoonmaken'.

Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”. Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”. Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”.

Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft.

Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

Geplaatst:

Denk jammer genoeg niet dat dit de oplossing is, heb CCleaner namelijk al een paar jaar op de pc staan en doe elke dag schoonmaken en om de week register. Wil het wel nog is proberen maar zal niets oplossen vrees ik.

Geplaatst:

Maak eens een screen van je schijfbeheer en van je verkenner en dit zodanig dat alle schijven zichtbaar in de screen, en plaats die in een volgend bericht.

Downloads sla je die eerst op de schijf of....?

Zo ja, op welke locatie?

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.