Ga naar inhoud

microsoft security essentials

Aanbevolen berichten

De opmerking over AVG klopt helemaal niet met de testresultaten van AV Comparatives. De free-versie van AVG scoort ruim beter dan Microsoft Security Essentials en globaal zelfs beter dan de Panda Cloud.

hmm, Ik haalde deze info van dezelfde site nochtans :hmmmm: (zie link in vorige post):

Quote:

Op het gebied van bescherming scoorden BitDefender, BullGuard, G Data, Kaspersky en Symantec de maximale score van zes punten. Voor herstel en verwijderen is BitDefender de enige die zes punten haalt. Voor bruikbaarheid wist geen enkel product de maximale score te halen. Van de gratis virusscanners zet Panda Cloud Antivirus de hoogste score neer.

Je opm over het veel gebruikte AVG klopt idd, maar toch blijf ik mijn twijfels hebben over die AV... ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hmm, Ik haalde deze info van dezelfde site nochtans :hmmmm: (zie link in vorige post):

Quote:

Op het gebied van bescherming scoorden BitDefender, BullGuard, G Data, Kaspersky en Symantec de maximale score van zes punten. Voor herstel en verwijderen is BitDefender de enige die zes punten haalt. Voor bruikbaarheid wist geen enkel product de maximale score te halen. Van de gratis virusscanners zet Panda Cloud Antivirus de hoogste score neer.

Je opm over het veel gebruikte AVG klopt idd, maar toch blijf ik mijn twijfels hebben over die AV... ;-)

Je hebt gelijk, had hier de vorige test naast mij liggen en dan kwam Panda er slechter uit dan in de meest recente test van februari 2012. Excuses ...
Link naar reactie
Delen op andere sites

het lijkt me dus beter om die handel gewoon van de pc te verwijderen en er terug mijn vertouwd prog op te steken.

alvast bedankt iedereen !

ps @ Asus , ik hou je op de hoogte of de verwijdering goed is gelukt .

grts west

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb eigenlijk goede ervaring met Microsoft Security Essentials. Opruimen bij MSE gaat beter dan bij Avira vind ik. Avast is ook een goede. Maar ik heb praktisch nooit virussen.

In bericht 5 van Asus vind je zeer goede tips. Je mag nog het beste antivirus programma hebben, als je zomaar overal op klikt sta je nog even ver. Bij gratis software worden ook toolbars meegeinstalleerd, dus klik tijdens de installatie niet te vlug op OK zodat je deze toolbars kunt uitvinken.

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.