Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

ik kamp met volgende probleem.

Jaren werk ik al met Linux Mandriva, momenteel 2010/2. Tot ongeveer een jaar geleden gebruikte ik openoffice maar gezien ik regelmatig gebruik maak van "fontwerk" en deze galerij leeg blijft na een update, ben ik overgeschakeld op libreoffice. Laat nu mijn laptop het opgeven en mij dus verplichten een nieuwe aan te schaffen. Deze Acer Aspire 7739Z werkt met 64 bits (de oude op 32bits). Ik kan libreoffice perfect installeren maar wanneer ik aanklik (eender welk onderdeel) gaat dit niet open. Hoe kan dit probleem opgelost worden zodat ik terug met writer, impress, calc ed. kan werken. :hmmmm:

Knapgastje bedankt u.

Geplaatst:

Hallo clarkie,alvast bedankt, ik probeer je tips uit. Zal echter moeten wachten tot volgende week, op mijn buitenverblijf met een mobistar internet everywhere stickje zou het 18 dagen duren voor ik alles binnen heb, kan ik beter volgende week thuis proberen.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.