Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

TDSSKiller en Combofix zijn progjes die je enkel nodig hebt bij probleemoplossing en verder best NIET gebruikt. Dus verwijderen lijkt me de enige zinvolle optie. Het terugzetten van al dan niet verborgen bestanden is dan een kleine manuele ingreep die je nog moet doen.

En alle begrip voor die computer-indigestie ... je hebt wel wat werk achter de kiezen ;-)

• Reacties 21
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Alles uitgevoerd, Combofix en TDSSKiller verwijderd en CCleaner laten opschonen, systeemherstel uitgezet, PC herstart en later het systeemherstel weer ingeschakeld.

Vrijwel alles werkt nu goed. Ik kan alleen mijn TV functie niet gebruiken, Power Cinema kan geen kanalen meer vinden, dus ben ik aan het puzzelen hoe ik dat weer aan de praat kan krijgen.

Mocht ik hulp nodig hebben dan meld ik mij weer. In ieder geval heel erg bedankt voor alle hulp. Ik zet hem nu op opgelost.

Vr. groet, Jeanne

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.