Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik vond het dringend tijd op mijn laptop die ondertussen 2 jaar oud is eens op te knappen.

Ik heb een systeemherstel gedaan op de C schijf.

Alles werkt naar behoren ik heb de drivers er opnieuw opgezet.

Alleen als ik het netwerkcentrum open vind ik geen netwerken. Mijn laptop heeft geen drivers voor ethernet waardoor ik dus geen toegang heb op internet.

Ik heb al wat zitten rondsurfen opzoek naar drivers maar ik weet niet echt goed welke ik nodig heb en hoe die te downloaden en installeren.

Ik heb een laptop merk asus PRO72sl series.

Kan iemand me aub helpen?

Mvg

Geplaatst:

Ga naar deze site (klik) en kies uw Windows

Ik zie dat je Windows Vista hebt maar daar staat alleen Windows 7 driver maar dat kan je waarschijnlijk ook gebruiken.

Je ziet daar draadloos en dan kan je het downloaden en installeren.

Bent je van Windows 7 naar Vista overgestapt?

Geplaatst:

Nee ik heb nog altijd Vista op mijn laptop.

---------- Post toegevoegd om 10:57 ---------- Vorige post was om 10:49 ----------

Als ik die "drive" installeer krijg ik een akami netsession op mijn laptop waar ik helemaal niks mee kan.

Geplaatst:

Normaal gezien krijgt je een installatie cd maar ook een driver cd.

Het is de driver cd dat je moet hebben.

Als dat zo is dan naar apparatenbeheer gaan en daar ziet je gele tekens.

Klik erop en dan met de rechtermuisknop op stuurprogramma wijizigen en ga naar de cd en dan zal windows zelf zoeken naar de driver.

Wel cd in de cdrom plaatsen.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.