Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Voer je de download uit vanaf een officiële site of via.....?

Welke virusscanner gebruik je?

Mijn virusscanner voert automatisch een scan uit op het geen ik download.

Je kan ook op het gedownloade bestand klikken met de rechtermuisknop en dan zie je in het volgende menu wel een mogelijkheid om je bestand te scannen.

Geplaatst:

Ik gebruik Avast! anti-virus (freeversion). En meestal download ik het van een officiële site, maar ik wil een game spelen online en daar heb ik een patch voor nodig, spel IL2 Sturmovik 1946. Patch 4.11m. Internet zei dat het bestand niet vaak wordt gedownload, dus vandaar dat ik wil weten hoe.

Geplaatst:

Klik met rechts op het bestand (in de map downloads), je kan dan kiezen om het bestand te scannen met Avast...indien je MBAM hebt geïnstalleerd kan je het bestand eveneens door MBAM (wel eerst manueel updaten !) laten scannen, wat een extra veiligheid inhoudt.

Het scannen door Avast gebeurt normaliter automatisch.

post-20447-1417704849,8989_thumb.jpg

Geplaatst:

Hallo janvanhethek,

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.