Ga naar inhoud

schaduwvlekken op scherm


vaes

Aanbevolen berichten

Eigenaardig fenomeen: ik krijg overal schaduwvlekken op al wat op mijn scherm komt: in het verlengde van alle teksten, op afbeeldingen (schaduwstrepen of - omrandingen rond de foto), enz.... Zie bijlage. Wat kan de oorzaak zijn?

Dank voor een antwoord,

Windows Vista business - Office 2007

Vaespost-23036-1417704849,8075_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Werk je met een desktop of laptop ?...

Merk-PC of samenstelling ?...

Indien een merk-PC : graag vermelding van het merk en de volledige type-aanduiding.

Kan je eveneens het onderstaande uitvoeren ?...

Download en installeer Speccy.

Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal te selecteren.

speccy.png

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " Bestand - Publiceer Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Wil je in woord en beeld zien hoe je een logje van Speccy maakt en plaatst kun je dat Hier lezen.

Ook Dit (KLIK) filmpje laat zien hoe je een Speccy-logje kan plakken in je antwoord.

Ter info: ik kwam hier nog een topic van je tegen waarin diverse tips werden gepost en waar er gevraagd werd naar de stand van zaken ?...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sedert wanneer heb je last van dit fenomeen ?...

Heb je er ook last wanneer je met een ander scherm werkt ?...

Op onderstaande vraag kwam nog geen antwoord :

Merk-PC of samenstelling ?...

Indien een merk-PC : graag vermelding van het merk en de volledige type-aanduiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het probleem stelt zich sinds een paar dagen. Ik stel intussen vast dat soms bij het opstarten alles normaal is, maar na een aantal minuten komen de vlekken weer tevoorschijn.

Merk PC: HP COMPAQ DS5700 (van 2007)

Vaes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op onderstaande vraag kwam nog geen antwoord :

Heb je er ook last wanneer je met een ander scherm werkt ?...

Op het volgende kwam eveneens geen reactie :

Ter info: ik kwam hier nog een topic van je tegen waarin diverse tips werden gepost en waar er gevraagd werd naar de stand van zaken ?...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had je vraag over een mogelijk tweede scherm over het hoofd gezien! Ik bezit maar één enkel scherm! Maar het zou wel een goeie test zijn om te zien of het aan het scherm ligt. Wellicht vind ik in mijn kringen iemand die er eentje in reserve heeft om me even uit te lenen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.