Ga naar inhoud

Battlefield 3 werkt alleen via modem provider????

tomba

Aanbevolen berichten

Hoi, wie kan mij helpen?? Kom geen steek verder. Speel al een tijdje Battlefield. ik speel meestal via de kabel naar mijn WIFI router en dat werkte altijd prima! (op WIFI ging ook maar was iets trager)

Sinds een ruime week gaat dit niet meer??

Ik kan spelen maar dan moet ik de kabel rechtstreeks in mijn provider modem doen met als gevolg dat de rest van het huis zonder internet zit. ik snap er echt niets van.

Heb firewalls uitgezet, scanner, zelfs firewall in sitecom WIFI router maar het helpt niets.

Heel soms lukt het wel, dat is het vreemde.

Iemand een idee??

bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi tomba;

Ik kan helaas geen duidelijk beeld vormen van jouw configuratie. Wat bedoel je precies met het rechtsteeks inpluggen van je provider modem?

Je maakt gebruik van een modem met daarachter een router verbonden?

Groet,

Mako

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, Ja dat klopt.

Aan de kabel die het huis binnen komt zit een motorola router (deze is van UPC, de kabel provider) daaraan hangt mijn sitecom wifi modem WL-312. Op deze laatste zitten meerdere pc's aangesloten zowel met kabel als draadloos.

Via dit modem kon ik altijd gamen, zowel draadloos als via het kabeltje en sinds kort werkt dat niet meer.

Als ik nu Battlefield 3 wil spelen moet ik het modem van het router losmaken en rechtstreeks mijn kabel naar de computer in de motorola router stoppen. Dan werkt het goed.

gr. tom

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.