Ga naar inhoud

virus

Gast brania

Aanbevolen berichten

Ziet er niet slecht uit. Heb je nog steeds opstartproblemen (zoals gemeld in je eerste bericht) ?

Ja, alles zwart na het inloggen

aangepast door kape
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 21
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

OK,

Ik volgde op het forum de procedure voor een ecops ( van carlito of zo) denkend dat dat ook zou gaan voor mijn geval. Daarin stond dat ik via die disk explorer.exe moest verwijderen en hernoemen als twexx32.dll. Ik verwijderde explorer maar kon enkel tunk32 en twain32 vinden. daar ben ik dus gestopt. Het afsluiten kreeg ik het zwarte scherm dus (daar voor was de ecops pagine).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk eens of je de map c:\windows\ServicePackFiles\i386 hebt.

Zoek daar dan het bestand explorer.exe en kopieer het naar c:\windows.

Herstart dan de pc op de normale manier en laat weten of het iets heeft uitgehaald.

Als je de map c:\windows\ServicePackFiles\i386 of het bestand explorer.exe niet kan vinden, laat het dan ook weten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In die map zit enkel psdfilter.sys. Ik vond wel ergens iexplorer.exe. Heb dat gecopieerd naar windows maar het geeft geen verschil. Heb het dan weer verwijderd.

Mijn pc geeft bij het norlaal opstarten nu wel het bureaubladachtergrondkleur, maar wel na meer dan 30'. Misschien was dat voordien ook zo en heb ik het niet gemerkt (ik wachtte nooit meer dan 30'). Kweenie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb dat op een cd gezet maar het start niet zoals je zegt. Het runt enkele seconden en dan is het 'aanmalden' zoals gewoon. Alles staat nochtans op de schijf als ik het juist zie .

Nb: ik zia dat het eerste venstertje hetzelde is als bij 1 van de opties bij de f8 toets ( vista herstellen ofzo). Daarbij kreeg ik altijd het bericht: (system recovery options) your account has been disabled. Please see your system administrator. Dus kon ik niet verder. Ik moest een paswoord invullen als administrator maar hij aanvaarde het niet . Terwijl mijn paswoord bij aanmelden wel wordt aanvaard.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.