Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik ben telenet klant (TV/Internet). Sinds 2 weken( daarvoor wel) kan ik geen TV meer zien op mijn I-pad via de app YELO. Als ik in de TV gids op een zender druk krijg ik enkel een zwart scherm met rechts bovenaan een X om terug te keren naar de TV programma's. Kan iemand mij zeggen wat er fout loopt. Bedankt !

Geplaatst:

Heb er geen verstand van maar misschien is de netwerkkabel niet goed vast.

Herstart de digibox of recorder door stroom uit te zetten en dan weer aan te zetten.

Dan met afstandbediening op OK klikken.

Je ziet eerst grijze strepen en dan nog eens op OK drukken dan moet je gele strepen zien.

Geplaatst:
Heb er geen verstand van maar misschien is de netwerkkabel niet goed vast.

Herstart de digibox of recorder door stroom uit te zetten en dan weer aan te zetten.

Dan met afstandbediening op OK klikken.

Je ziet eerst grijze strepen en dan nog eens op OK drukken dan moet je gele strepen zien.

Uw uiteenzetting geprobeerd, zonder resultaat. Spijtig.

Geplaatst:

Dag nevorg,

Is je probleem opgelost?

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

  • 3 weken later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.