Ga naar inhoud

Vragen over branden


Jerser

Aanbevolen berichten

  • Reacties 24
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Zoek de film op die op dvd wilt branden

en sleep deze (door de linker-muisknop ingedrukt te houden) naar het vak: Drag and drop files here

Ok dat ga ik dus doen, maar het vak: Drag and drop files here bestaat niet. Er staat wel een groot vak met daarin: Sleep bestanden in dit vak of gebruik de 'toevoeg' knop om bestanden aan de compilatie toe te voegen. Dat is hetzelfde zeker?

De film staat nu in dat vak, moet ik op het icoontje branden klikken? (Ik wacht op jouw goedkeuring)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat krijg je als je op branden geklikt hebt.

Ooh ok maar dan komt erop dat de film een andere naam gaat krijgen op de disc, dan staat er vanonder 4 opties. Exporteren, Bestandssysteem, toch branden en annuleren. Welke optie moet ik kiezen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok! En welke software gebruik jij? Misschien dat die iets makkelijker is.

Oesje finnaliseren is dat er niks meer bij kan of heb ik het mis? En dat zou ik willen vermijden, is dat mogelijk of niet? Pff soz als ik ambetant doe, maar het is toch mogelijk om meerdere films op een disc te branden? En dan is mijn vraag terug, wat gaat mijn DVD speler doen als er meerdere films op staan? Gaat hij ze dan gewoon achter elkaar afspelen? (Echt waar sorry als ik ambetant doe)

aangepast door Jerser
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.