Ga naar inhoud

MD 8822 Geheugen bijsteken.


Aanbevolen berichten

Je zou een 2 Mb module zoals bijvoorbeeld deze kunnen gebruiken. Het is een ouder type maar heeft als voordeel dat je minder kans op compatibiliteit problemen hebt.

Volgens de specs heeft je PC 3 memory slots ? Dan kan je de oorspronkelijke 2 x 512 MB's ook nog kunnen gebruiken.

Nadeel van dit type module is dat het niet erg doeltreffend zou zijn in een recentere PC, dus vraag is hoelang je nog met je huidige machine zoekt te doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo lang als mogelijk ;) en het is windows 8 dat ik tijdelijk gebruik. Binnen een tijdje ga ik terug over op dualboot xp - windows 7.

3 slots? Ik denk vooral dat in Nederland of duitsland 1*1Gig erin zat en hier in België zat er 2*512 in.

aangepast door Jordy1471
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan maximaal 2 x 1 Gb DDR2 667mhz plaatsen.

De link is voor 2 stuks en dus geen 2 x bestellen!!!

Als je XP hebt dan maakt het niks uit dat je 2 Gb hebt maar als je Windows 7 hebt dan kan het wel uitmaken dat je 2 Gb hebt.

Toch nog even iets vragen. Kan ik ook 1 2GB module erin zetten en zo de dual channel niet benutten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.