Ga naar inhoud

Hotmail,opslagmappen

Aanbevolen berichten

Door een virus aanval heb ik mijn computer terug vanaf de beginstand moeten opstarten.

Dit heb ik gedaan nadat ik een copie had gemaakt van de volledige harde schijf(C:\) op een externe harde schijf.

Nadat ik Outlook Express weer had geinstalleerd wil ik mijn opslagmappen terug opzoeken op deze schijf maar deze zijn niet meer te vinden.

Zijn deze volledig verloren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die zou je kunnen vinden in: C:\Documents and Settings\inlognaam\Local Settings\Application Data\Identities\{....}\Outlook Express.

Die mappen zijn standaard wel verborgen.

Dan moet je in de verkenner bij map en zoekopties, tabblad weergave, een vinkje zetten bij verborgen bestanden, mappen en stations weergeven.

Dan op toepassen en ok klikken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die zou je kunnen vinden in: C:\Documents and Settings\inlognaam\Local Settings\Application Data\Identities\{....}\Outlook Express.

Die mappen zijn standaard wel verborgen.

Dan moet je in de verkenner bij map en zoekopties, tabblad weergave, een vinkje zetten bij verborgen bestanden, mappen en stations weergeven.

Dan op toepassen en ok klikken.

Wanneer ik C:\Documents and Settings intyp geeft de computer een kadertje,TOEGANG GEWIJGERD,

wat doe ik nu?

In ieder geval reeds bedankt voor de reactie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...

Dag William49,

Is je probleem opgelost?

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.