Ga naar inhoud

Adsense implementatie.

Aanbevolen berichten

Hallo forumleden,

Opgestaan uit de dood, en ditmaal zelf met een vraag :)

Ik ben bezig aan een website en wil hier met adsense een paar reclame balken tonen.

Ik heb een adsense account, en de applicatie die ik gebruik (ezgenerator) staat mij toe door mijn adsense id in te vullen hier reclames op te zetten.

So far so good.

Een probleem is nu echter, ik krijg het aan de adsense kant niet helemaal voor elkaar.

Hoe stel ik adsense zelf in?

Ik ben al aan het zoeken geweest op Google, maar nergens komt er een duidelijk antwoord.

Zijn er hier mensen met adsense ervaring?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb wel wat ad-sense ervaring.

om je ad-sense reclame in te stellen (doe dit uit blote hoofd omdat ik geen account meer heb), zal ik je snel iets uitleggen.

Eerst moet je eerst inloggen. als het goed is :https://www.google.com/adsense/login2?hl=nl

Dan zie je je inkomsten, verwachte inkomsten navigate balk e.d.

Je kunt met de navigatie ergens komen waar je reclame blokken kunt vormen, en waar je oude kan wijzigen.

als het goed is kun je een nieuw reclame blok vormen, hierbij kun je een EEN PAAR dingen kiezen.

als je er eenmaal 1 hebt, moet je bij een linkje zijn dat iets zal zijn als reclame blok wijzigen of reclame wijzigen,

hierbij verander je het reclame blok dat je net daarvoor (of al eerder) hebt gemaakt, is erg duidelijk aangegeven.

Hierbij heb je veel meer keuzes, zoals rand kleur e.d. dit is denk ik wat jij bedoelt.

als je hiermee klaar bent kun je gemakkelijk de code opvragen, staat wel een link bij, deze kun je op je website plaatsen maar dat is vast duidelijk.

ATTENTIE: wees niet bang als je in het begin iets hebt van, kan webpagina niet vinden, i.p.v. je reclame blok, dit kwam bij mij in het begin ook voor, en volgens mij altijd, na 1 of 2 dagen veranderd dit in je reclame blok.

zoals ik al zij is het niet erg duidelijk, omdat ik geen ad-sense meer heb, wel kun je met een beetje gezond verstand en deze uitleg makkelijk uitmaken wat jij graag wilt weten.

aangepast door ecence
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Karel,

Ja ik probeerde je te benaderen, maar kreeg bounce mails terug dat het niet af te leveren was.

Als je vandeweek savonds een keer op msn bent zou ik dat heel erg fijn vinden als je me daar mee kan helpen!

Zit er nou al een tijdje mee te rotzooien maar ik kom er niet echt aan uit.

stuur me anders een mailtje als je een keertje tijd hebt.

aangepast door Yannick
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.