Ga naar inhoud

windows 7 start niet meer!

lord1995

Aanbevolen berichten

heb een usb gekregen van een vriend met daarop windows xp.

maar in de installatie van windows xp kreeg ik soms een melding dat er een bestand ontbrak en kon ik kiezen tussen, retry or skip.

dus heb dan na 5 keer retry skip gepakt en dat was 5-15 files lang daarna ging hij weer.

na die installatie werkte windows xp wel maar als ik hem wou afzetten stond er een error dat hij niet kon afgesloten worden :/

dus heb ik windows xp maar verwijderd en nu zag ik dat windows 7 niet meer werkt.

windows xp was wel op een apparte partitie.

ik start hem-selecteert windows7-gaat 2 sec opstartlogo-gaat 1sec blauw- scherm herstart.

ik kan op f8 drukken zodat ik veilige modus kan doen maar werkt ook niet.

dan systeem herstel gedaan werkt wel maar dan kan ik "systeem herstellen naar fabrieksinstellingen) niet aanklikken ik kan alleen maar exit aanklikken :/

daarna opstartherstel gedaan die ging goed totdat herstart kwam en zag ik een command van ubuntu ofzoiets dus heb daar maar weer ubuntu opgezet.

maar wil windows 7 terug.

het gaat hier over een acer aspire one 533 (netbook)

officieel windows 7 starter ingebouwd dus heb geen usb-cd

ben wel naar windows 7 home premium overgeschakeld :)

en als ik systeemherstel aanzet op windows 7 staat er ook bij van: plaats cd. en als ik op ok duw kom ik in de win32 folder :/

dus nu staat er ubuntu 11.10 dektop op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

het is opeens opgelost :/

heb in de bios iets veranderd van IDEA naar dat ander en opeens werkt hij weer maar nu kan ik niet meer kiezen tussen windows 7 en ubuntu partitie hoe los je dit op?

wil namelijk niet weer iets fout gaan doen en ook niet prutsen :/

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.