Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Mijn computer start op in soort van mix. Mijn bureaublad ik wel gewoon met foto en alles erop en eraan, maar mijn taakbalk is grijs. En mijn vensters zijn ook allemaal grijs. Het logje heb ik ook in deze modus gemaakt.

• Reacties 24
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Typ in de zoekbalk onderaan de opdracht sfc /scannow. Mogelijk wordt naar de Windows-CD gevraagd. Hou die alvast bij de hand (indien je die hebt).

Geplaatst:
Ja, dat pakt hij ook niet..
Gaan we er langs een andere weg naartoe. Klik Start -> Alle Programma's -> Bureauaccessoires. Rechtsklikken op "Opdrachtpromp" en daar kiezen voor "Uitvoeren als administrator". Dan kom je in de zwarte zone waar je de opdracht sfc /scannow inbrengt. Dan zou de scan moeten starten.
Geplaatst:
De scan is gelukt en er staat: Er zijn geen schendingen van de integriteit gevonden.
OK, dan zitten we alvast niet met een Windows-probleem.

Download Unhide.exe naar het bureaublad, als u een melding krijgt dat het bestand mogelijk onveilig is kunt u dit negeren.

• Dubbelklik op "Unhide.exe" om de tool te starten.
  • Let op!!! Windows Vista & 7 gebruikers dienen "Unhide.exe" als administrator uit te voeren "Rechtermuisknop uitvoeren als administrator",
  • Wacht rustig af totdat de tool gereed is en doe in de tussentijd verder niets op de computer.
  • Als de tool gereed is krijgt u het onderstaande scherm te zien, met de melding "Your files should now be visible"
    • 4d9d78e700801-unhide..jpg

[*] Vermeld in uw volgende bericht of u deze melding heeft gekregen.

Geplaatst:

Ja, ik heb de vermelding gekregen, er staat ook bij: If you still missing Start Menu items, please temporarily disable your antivirus or security programs and try again in the event that they interfered with the restoral process. Once completed, it is advised that you reboot your computer for all the settings to function properly. A logfile containing information about what actions Unhide performed can be found on your Windows Desktop.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.