Ga naar inhoud

bios zit vast


donnyldr

Aanbevolen berichten

hey, ik heb een foute overclocking gedaan blijkbaar.ik raak nog in de bios. heb talloze pogingen gebruikt om te resetten en het is gelukt . maar na de bios loading zal ik maar zeggen krijg ik een zwart scherm met _ streepje aan linker kant van het scherm ( flikkerend dus is niet vastgelopen)

heb ook bios gereset via knopje aan moederbord..

iemand een idee ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

alle instellingen waren terug goed .. heb trouwens ampers overclocked en normaal gezien zou deze pc er VER tegenkunnen niet ??

Acer aspire (predator)

speciale gaming pc. en had simpel

DOT control (disabled) naar private gedaan 1%

dan fsb van 1333 naar 1444 en dram van 800 naar 900 gedaan .. dus rustig niet te hoog volgens mij maar adjust cpu ratio op hoeveel moet dat staan ? had gedacht dat het ervoor op 9 stond en na al dat default loaden enzo . stond het ineens op 60

---------- Post toegevoegd om 22:39 ---------- Vorige post was om 22:31 ----------

jumpen dan maar op is dat niet nodig ? eerder een bios te herinstalleren ofzo ? of gewoon screwd .. ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je dient na de BIOS reset de jumper te herstellen in de staat zoals deze was voor dat je de jumper omzette als je dat bedoelt.

Als je de Default setting laad kijk dan nadien eens onder BOOT of Boot Options de bootvolgorde na.

Kijk ook eens of je in je BIOS Harddisks kunt vinden, als je meerdere HD's in je pc hebt kijk dan even welk als eerst staat.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.