Ga naar inhoud

bios zit vast


donnyldr

Aanbevolen berichten

  • Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

nen G7 denk ik hij is al wel wat x jaren uit het is de acer predator crusher 2 denk ik orange kast. intel chip en euhm 2 nvidea 260 sli kaarten

---------- Post toegevoegd om 23:50 ---------- Vorige post was om 23:49 ----------

dus nen acer predator G7700 Crusher 2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yep die had ik gevonden :top:

Verwijder nog eens het BIOS batterijtje zoals Stegisoft eerder al eens voorgesteld heeft.

Als je opstart druk dan eventueel op F2 om de Default settings te laden.

In je BIOS set je dan de fsb terug op 1333

Je dram terug op 800

Je Bus/ratio zet je op 9 als je een Core 2 Extreme QX9650 processor hebt.

Kijk dan de settings voor de opstartvolgorde nog even na brengt dit verbetering?

Link naar reactie
Delen op andere sites

stond terug op 60 dien bus ratio de rest was in orde denk ik juist intel eist intel xd bit en intel vt ? wat moet dat worden ?? dis dis en enable ?

---------- Post toegevoegd om 00:52 ---------- Vorige post was om 00:44 ----------

staat nu terug op 9 en blijft erop staan maar helaas nog niets .. ik ga alvast slapen hopelijk tot morgen nog maals bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Intel EIST = Enhanced Intel SpeedStep® Technology

Deze optie zorgt ervoor als je processor niets doet dat deze automatisch lager geklokt word en zo minder warmte produceert en minder energie verbruikt.

Deze optie mag je op Enabled zetten.

Intel XD-bit

Deze functie zorgt ervoor dat bepaalde kwaadaardige software de code niet kan uitvoeren.

Dit is volgens mij nodig voor Data Execution Prevention (DEP) in Windows.

Deze mag je gerust op Enabled zetten.

Intel VT = Intel® Virtualization Technology

Deze optie heb ik uitgeschakelt daar het hier wel eens voor problemen zorgt.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.