Ga naar inhoud

nieuw + vraag: router

davidd

Aanbevolen berichten

Zoals ik reeds in bericht 4 had vermeldt kan je eerst switch plaatsen en dan access-point op de switch aansluiten en dan kan je meerdere computer, camera enz aansluiten.

Dus router->netwerkkabel naar kantoor en aanluiten op switch ---> op de switch access-point aansluiten indien je ook draadloos wilt.

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 27
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Zoals ik reeds in bericht 4 had vermeldt kan je eerst switch plaatsen en dan access-point op de switch aansluiten en dan kan je meerdere computer, camera enz aansluiten.

Dus router->netwerkkabel naar kantoor en aanluiten op switch ---> op de switch access-point aansluiten indien je ook draadloos wilt.

dan moet ik een nieuwe router + switch kopen... ben ik duurder uit dan als ik een router met acces point koop

Link naar reactie
Delen op andere sites

dan moet ik een nieuwe router + switch kopen

Moet zijn: dan moet ik een nieuwe access-point + switch kopen.

ben ik duurder uit dan als ik een router met acces point koop

Natuurlijk bent je duurder uit dan als je access-point van iemand van uw buurt koopt.

Je kan de oude access-point kopen als je dat wilt.

Het is aan jou om te bepalen of je met de tijd mee gaat of niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik trouwens me dchp server uitshakel, dan flikkert de router mij eruit en kan ik geen verbinding ermee maken.

Logisch in dit geval, je PC krijgt zijn IP van de Edimax in deze configuratie, ze was dan ook maar tijdelijk bedoeld om te testen.

In theorie heb je alles van hardware dat je nodig hebt, het zal alleen de vraag zijn of je bereik etc groot genoeg is.

Als je het wil testen met de bestaande apparatuur laat dan maar weten, dan maak ik wel een netwerk schema dat zou kunnen werken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 1 maand later...
Moet zijn: dan moet ik een nieuwe access-point + switch kopen.

Natuurlijk bent je duurder uit dan als je access-point van iemand van uw buurt koopt.

Je kan de oude access-point kopen als je dat wilt.

Het is aan jou om te bepalen of je met de tijd mee gaat of niet.

Logisch in dit geval, je PC krijgt zijn IP van de Edimax in deze configuratie, ze was dan ook maar tijdelijk bedoeld om te testen.

In theorie heb je alles van hardware dat je nodig hebt, het zal alleen de vraag zijn of je bereik etc groot genoeg is.

Als je het wil testen met de bestaande apparatuur laat dan maar weten, dan maak ik wel een netwerk schema dat zou kunnen werken.

Ok

ik heb nu een 'linksys BEFW11S4 router wireless acces point' in beschikking.

Als ik inlog, dan moet er toch ergens vermeld staan wat de ip adres van de foscam is of niet?

Ik kan dat namelijk nergens vinden...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.